quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ga haken. Voor de harde kern tot over een paar dagen, voor de rest tot volgend jaar!
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:44 schreef Tussle266 het volgende:
Ik ga haken. Voor de harde kern tot over een paar dagen, voor de rest tot volgend jaar!
Huh? Hierna komt sorry toch van Kyteman?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stemmen op Kensington![]()
![]()
.
Sorry Rens, maar je bent keihard af.
OBEYquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Huh? Hierna komt sorry toch van Kyteman?
Stiekem is het een of andere sessiedrummer.quote:
Voor die puppies neem ik aan?quote:
Owh jezus die was op 170. Dan zit ik foutief oeps. Ik zou NOOIT op Kensington stemmen vriend dat weet je toch welquote:
Lars was slechts de puppet master.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Stiekem is het een of andere sessiedrummer.
Heb jij jezelf ook al uitgeleverd aan KONING ALCOHOL?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:47 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Owh jezus die was op 170. Dan zit ik foutief oeps. Ik zou NOOIT op Kensington stemmen vriend dat weet je toch wel
Kyteman Kensington lijkt allemaal zo op elkaar qua spelling na een aantal bier.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb jij jezelf ook al uitgeleverd aan KONING ALCOHOL?
FADE TO BLACK hier....quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:48 schreef Machielovic het volgende:
Heb toch op One en Nothing else matters gestemd heb ik iets meer mee
Ik heb net IndiaPale op, zit aan Grand Prestige en het gaat allemaal nog heel goed qua lezen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kyteman Kensington lijkt allemaal zo op elkaar qua spelling na een aantal bier.
Meh, doe dan maar For whom the bell tolls of Sad but true.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:48 schreef Machielovic het volgende:
Ik zou Nothing Else Matters en deze liever van positie wisselen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:48 schreef Machielovic het volgende:
Hebben ze geleend van BowieGodquote:
Straks gourmetten en om half 9 naar een feest (sorry Hugo). Wat zijn jouw plannen maatquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb net IndiaPale op, zit aan Grand Prestige en het gaat allemaal nog heel goed qua lezen.
Uit welk nummer dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze geleend van BowieGod
Te kortquote:
Andy Warhol toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, vandaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Andy Warholquote:
Naar dezelfde mensen als waar ik al een stuk of vijf oud en nieuwtjes mee ben. Een perfect uitzicht vanuit de flat op de klassieke leidse verkeersknooppunten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Straks gourmetten en om half 9 naar een feest (sorry Hugo). Wat zijn jouw plannen maat
Tot het eindquote:
Klinkt meer naar the Trooper: You fire a musket, I will run you throughquote:
quote:
quote:
Thanks. Hier heb ik veel aanquote:
Jij hebt er stilletjes aan genoeg van?quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:50 schreef RensAjacied het volgende:
en om half 9 naar een feest (sorry Hugo).
Strongerquote:
Gaat dit over Kensington?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
bohhhhhhhhhhhhhhhhh wat een genot![]()
![]()
Ik vind dit anders gewoon een kutnummer, maar moet je zelf weten hequote:Op vrijdag 31 december 2021 16:52 schreef MTheBassman het volgende:
bohhhhhhhhhhhhhhhhh wat een genot![]()
![]()
Een kort statement was idd beter geweestquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu gaat Kensington Sorry zeggen voor alle meuk van deze week. Helaas in muzikale vorm.
That's what she saidquote:
nee joh gek, dat nummer van net.quote:
Sorryquote:
In slaap te vallen bedoel je?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
En dan heeeel wat anders om weer tot rust te komen
That's what she saidquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Valt ook onder rustquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In slaap te vallen bedoel je?
Hier word ik anders aardig agressief vanquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:53 schreef Limoentjuh het volgende:
Af toe is het op de maat van de muziekquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
En fok houdt toch es op met dat irritante flippen rond de onderste post
Schandaligquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:54 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna 6k poah
nr / aantal posts / gebruiker
001 5990 Dagoduck
002 5404 Isorden
003 3463 Mexicanobakker
Ze zijn wel okquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:54 schreef 4-elements het volgende:
Heeft iemand ze ooit live gezien? Zijn ze dan zo fantastisch? Anders kan ik die hype rond Kensington gewoon niet begrijpen.
Heel naar ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Schandalig
Dit naar niet eens top 3 gehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |