Was het laatste nummer op het eerste deel van de tweede plaat van het albumquote:
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:34 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was het laatste nummer op het eerste deel van de tweede plaat van het album
tja ik ben heel slecht gemaakt voor de warmte blijkt maar, overal in winter heb ik gewoon t-shirt binnen en kan kou gewoon prima hebben tot een bepaalde temperatuur. Ik vind lente wel het chillst uiteindelijk denk ik.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:33 schreef ok01 het volgende:
[..]
Oh ik vind een paar dagen 30 graden echt heerlijkmaar ik zou zelf niet snel op een plek wonen waar het maar één soort weer heeft
Zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gaan we voor 0x U2 bij de top 50?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
ben je lekker bezig geweest na het van inkelen gister?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
De zelfgebakken oliebollen en appeldingen zijn ook in huis inmmiddels. Weet alleen even niet meer door wie ze gebakken zijn.
Vorig jaar was het daar ook al bingo. Wel mooi dat de klassieker van vroeger, Bloody Sunday, nu ook weer de beste is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hier is het heel simpelquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:35 schreef Dagoduck het volgende:
De zelfgebakken oliebollen en appeldingen zijn ook in huis inmmiddels. Weet alleen even niet meer door wie ze gebakken zijn.
Zou kunnen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ben je lekker bezig geweest na het van inkelen gister?
Lentes zijn heel chillquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:35 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
tja ik ben heel slecht gemaakt voor de warmte blijkt maar, overal in winter heb ik gewoon t-shirt binnen en kan kou gewoon prima hebben tot een bepaalde temperatuur. Ik vind lente wel het chillst uiteindelijk denk ik.
Huh dus die oliebollen hier zijn van jou?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het heel simpel
Alle bakdingen, taartjes en toetjes worden altijd door mij gemaakt
Dit nummer ken ik uit een aflevering van Tour of Dutyquote:
Mei is wel echt een prachtige maand daarvoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Lentes zijn heel chill![]()
Vooral als de bladeren weer op de bomen komen
Daarvan vind ik het origineel van ELO toch beter.quote:
Spoiler: hij komt pas als ik weg ben.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe ver kan Cold Little Heart nog stijgen?
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Huh dus die oliebollen hier zijn van jou?
Live versie van ZOOTVquote:
Oja, weet het weer. Vriendin van mijn moeder heeft ze gemaaktquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier is het heel simpel
Alle bakdingen, taartjes en toetjes worden altijd door mij gemaakt
En dat je dan ineens buitenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:36 schreef ok01 het volgende:
[..]
Lentes zijn heel chill![]()
Vooral als de bladeren weer op de bomen komen
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, weet het weer. Vriendin van mijn moeder heeft ze gemaakt
Ohh apart, ik dacht daar alleen muziek in zat uit de tijd van de Vietnam oorlog..quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dit nummer ken ik uit een aflevering van Tour of Duty
Ik weet niet wanneer jij weg bent, dus dit is gelukkig geen hele duidelijke spoiler.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Spoiler: hij komt pas als ik weg ben.
Heerlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En dat je dan ineens buiten
de vogeltjes weer hoort fluiten
Oeh die moet je dan maar ff op YouTube zoekenquote:
Komt ie zo? Ga ik ff de man wakker maken!quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:37 schreef MTheBassman het volgende:
nou kom maar door met master of puppets. geduld raakt op.
Die hoor ik nu ook. Mijn tuin zit vol met vogeltjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:37 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En dat je dan ineens buiten
de vogeltjes weer hoort fluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |