Ik gedoog hem wel voor de ochtend van 31 decemberquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze is echt zwaaaaar overschat. 300 waar ie vroeger stond was echt prima
Emmer nog wel?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:25 schreef essnhills het volgende:
Ik had net genoeg tijd om m'n emmer thee op te drinken en ice ice baby te typen bij de start van het nummer
Oeh jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:25 schreef TommyL0204 het volgende:
Bowie live met Gail Ann Dorsey op bas
Stukje anabolen gespot.quote:
Meermaals live mogen zienquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:25 schreef TommyL0204 het volgende:
Bowie live met Gail Ann Dorsey op bas
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meermaals live mogen zien
Goede ouwe tijd
Zakt gelukkig wel wat weg. Enige voordeel is dat geen van de 2 hoofdrolspelers nog kan overlijden. Al is t een kwestie van tijd tot er een biopic van Bowie komt natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik gedoog hem wel voor de ochtend van 31 december
ja maar die raakt stilaan uitgewerkt wel. Vraag is waar ze nieuwe booster vandaan gaan halenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel klassiek gevalletje dubbele boosterprik trouwens @:Scorpion_17
Laatst toen we in de Ikea liepen hebben we voor bij mijn ouders thuis ook nieuwe theeglazen gekocht. We hebben nu 3 formaten.quote:
In eerder topic zei ik al dat 69 altijd een goed nummertje isquote:
Je hebt geen ongelijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In eerder topic zei ik al dat 69 altijd een goed nummertje is
Ohquote:
Ja, mooie tijden waren datquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Meermaals live mogen zien
Goede ouwe tijd
GOd only know what I'd be without youquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:28 schreef Strani het volgende:
Ohhh jongens nu al zin in God Only Knows, m'n all-time favourite
Vroeger nog tijdens de Stasse-shift.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:28 schreef Strani het volgende:
Ohhh jongens nu al zin in God Only Knows, m'n all-time favourite
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |