quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een verschrikking.
Wat voor mensen stemmen hier nou op? Als je van rock houdt, dan is er veel beter, als je van kitsch houdt, dan is er ook veel beter. Dit is net niets. Dit is een beetje als sojamelk.
Ah ja, nu begrijp ik wel waarom @:ijs_beer hier op stemt
quote:
Behalve dan dat de nummers van Green Day wél leuk begonnen en pas halverwege begonnen in te kakkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:43 schreef OscarMopperkont het volgende:
Volbeat als wannabe 90's Green Day?
ja dit, als je van rock houdt dan komt dit toch niet in je op om hierop te stemmen? Begrijp totaal niet de meerwaarde van dit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een verschrikking.
Wat voor mensen stemmen hier nou op? Als je van rock houdt, dan is er veel beter, als je van kitsch houdt, dan is er ook veel beter. Dit is net niets. Dit is een beetje als sojamelk.
Sojamelkquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een verschrikking.
Nickelbackfans waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een verschrikking.
Dat zijn de woorden zie ik aan het zoeken wasquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Bahhhh deze gruwelijke kutkitsch
Mond spoelenquote:
Laat dit even op je inwerken:quote:
Ik had ooit een collega die hier helemaal gek op was, dat was een vrouw uit Limburgquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:43 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een verschrikking.
quote:
quote:
quote:
quote:
Dit is wel een beetje sneu gedragquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |