SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
ik woonde tegenover de mcdonaldsquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naast de McDonaldshttps://www.google.com/ma(...).5858203!4d4.7747507
Dickpics?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie beeldbank aangelegd. Daar gaat mijn vervanger veel plezier van hebben
gewoon daar wisselen van kleding halverwege de avondquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:19 schreef Goitske het volgende:
Nieuwe pantys zijn zojuist bezorgdwordt de keuze wat doe ik vanavond aan wel lastiger van 🤔
Van de collega's? Met beschrijving?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie beeldbank aangelegd. Daar gaat mijn vervanger veel plezier van hebben
Ik heb er hier niet eens eentje in de gemeentequote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik woonde tegenover de mcdonalds
Nee, dickpics.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Van de collega's? Met beschrijving?
Die beelden wil niemand zienquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
van de cam die je op het vrouwentoilet had hangen
ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er hier niet eens eentje in de gemeente
nieuw Zeeland was dit jaar de eerste.. je verwacht het nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
Is het al ergens oud en nieuw nu, we zitten in Azie denk ik nu
quote:Jongen (12) overleden bij ongeluk met klaphamer in Haaksbergen; man aangehouden
Kansloos!quote:Drie jongetjes liepen langs de desbetreffende woning in Haaksbergen toen het gruwelijk misging. Een man sloeg daar met een klaphamer op magnesiumpoeder. Dit is een alternatief voor carbidschieten en niet illegaal. Het geeft wel een enorme dreun. Door de klap kwam een jongen van twaalf om het leven. Een andere jongen raakte ernstig gewond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |