SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
ik woonde tegenover de mcdonaldsquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naast de McDonaldshttps://www.google.com/ma(...).5858203!4d4.7747507
Dickpics?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie beeldbank aangelegd. Daar gaat mijn vervanger veel plezier van hebben
gewoon daar wisselen van kleding halverwege de avondquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:19 schreef Goitske het volgende:
Nieuwe pantys zijn zojuist bezorgdwordt de keuze wat doe ik vanavond aan wel lastiger van 🤔
Van de collega's? Met beschrijving?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie beeldbank aangelegd. Daar gaat mijn vervanger veel plezier van hebben
Ik heb er hier niet eens eentje in de gemeentequote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik woonde tegenover de mcdonalds
Nee, dickpics.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Van de collega's? Met beschrijving?
Die beelden wil niemand zienquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
van de cam die je op het vrouwentoilet had hangen
ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er hier niet eens eentje in de gemeente
nieuw Zeeland was dit jaar de eerste.. je verwacht het nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
Is het al ergens oud en nieuw nu, we zitten in Azie denk ik nu
quote:Jongen (12) overleden bij ongeluk met klaphamer in Haaksbergen; man aangehouden
Kansloos!quote:Drie jongetjes liepen langs de desbetreffende woning in Haaksbergen toen het gruwelijk misging. Een man sloeg daar met een klaphamer op magnesiumpoeder. Dit is een alternatief voor carbidschieten en niet illegaal. Het geeft wel een enorme dreun. Door de klap kwam een jongen van twaalf om het leven. Een andere jongen raakte ernstig gewond.
Alleen maar schapenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuw Zeeland was dit jaar de eerste.. je verwacht het niet
Japan nog niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
Is het al ergens oud en nieuw nu, we zitten in Azie denk ik nu
Nee joh daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon daar wisselen van kleding halverwege de avond
Is het niet ergens een eiland van Kiribati of zo? Zou wel leuk zijn als ze eens een keer een andere volgorde deden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuw Zeeland was dit jaar de eerste.. je verwacht het niet
dan wordt het kiezenquote:
Nieuwjaar is toch oorspronkelijk op 1 maart, vandaar dat de namen van onze maanden niet kloppen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het niet ergens een eiland van Kiribati of zo? Zou wel leuk zijn als ze eens een keer een andere volgorde deden.
Er is redelijk vaak aan geknoeid inderdaad. Toen er nog geen schrikkeldag was, verliep het jaar ook ten opzichte van de seizoenen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwjaar is toch oorspronkelijk op 1 maart, vandaar dat de namen van onze maanden niet kloppen.
Octa 8
Nona 9
Deca 10
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
@:flory ik kan de oliebolsmileys niet vinden
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
We zien wel hoelang de winter duurt.quote:Oorspronkelijk omvatte de Romeinse kalender 304 dagen verdeeld over tien maanden plus een niet nauwkeurig omschreven aantal (ongeveer zestig) dagen in de winter.
Is ook een stukje logischer, een nieuw jaar beginnen met het nieuwe leven in de natuur, zodra de cloaca's open gaan beginnen met tellen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is redelijk vaak aan geknoeid inderdaad. Toen er nog geen schrikkeldag was, verliep het jaar ook ten opzichte van de seizoenen.
Pg 4 onderaan en die op de vork pg 1 links beetje naar onderquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:40 schreef Karzai het volgende:
Nu ik toch whisky heb kan ik wel whiskysaus maken voor bij de garnaaltjes, maken jullie dat weleens?
ketchup, mayo, whisky?
Voor boeren is dat wel logischer inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een stukje logischer, een nieuw jaar beginnen met het nieuwe leven in de natuur, zodra de cloaca's open gaan beginnen met tellen.
Ik moet nog even wachten, maar ik heb er wel trek inquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Pg 4 onderaan en die op de vork pg 1 links beetje naar onder
Nou ja beter dat dan alles aanpassen aan een pedosprookje.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor boeren is dat wel logischer inderdaad.
Ik had het trouwens fout met die schrikkeldagen. Die hadden ze in de Juliaanse kalender al wel, maar ze hadden de correctie daarop nog niet (eens in de 100 jaar geen schrikkeljaar, eens in de 400 jaar wel weer). Die correctie is in 1582 met de Gregoriaanse kalender ingevoerd. De fout was toen opgelopen tot 10 dagen.
raam in kinkelenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZUCHT
Blijkbaar heeft mr Wattenschijfje een koffiezetapparaat gekocht, maar heeft de bezorger die bij de buren geleverd en die zijn niet aanwezig.
Ongelooflijk wat er binnen 6 minuten allemaal kan gebeuren
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZUCHT
Blijkbaar heeft mr Wattenschijfje een koffiezetapparaat gekocht, maar heeft de bezorger die bij de buren geleverd en die zijn niet aanwezig.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZUCHT
quote:
Een donkergetinte bezorger?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zul je zien dat er dadelijk een banaan aanbelt die een gek dansje gaat doen.
Het was dezelfde vrolijke bezorger die gisteren aanbelde, die bijna aan het einde van de straat stond en alleen 'ja' uit z'n bakkes kon krijgen. Ik vrees dat het mijn vaste bezorger isquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat heeft de bezorger dan met dat ding gedaan? Erop gestampt en ‘m in de brievenbus gedaan?
Het signalement van haar handlanger: wit met zwarte accenten, pluizig. Hij is laatst gezien toen hij op vier pootjes naar een wortel rende.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zie de krantenkoppen al: "Vrouw uit Brabant opgepakt, na inbraak buren, vanwege de bezorging van een koffiezetapparaat."
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het signalement van haar handlanger: wit met zwarte accenten, pluizig. Hij is laatst gezien toen hij op vier pootjes naar een wortel rende.
Zijn er ook bezorgers met normale kleuren dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een donkergetinte bezorger?
Hier in het dorp wel hoor?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er ook bezorgers met normale kleuren dan?
Ja, soms ook blank/ wit.. of hoe je het tegenwoordig ook wil noemen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er ook bezorgers met normale kleuren dan?
Ik bedacht het me toen ik op versturen kliktequote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Psssst Wattenschijfje is een zeugje
Volgens mij is de baardmannenkalender een totale chaos. Ze hebben overal ook observatoria om te kijken of de maan al te zien is, want dat heeft invloed op de kalender.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja beter dat dan alles aanpassen aan een pedosprookje.
Geeft helemaal nietsquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedacht het me toen ik op versturen klikte
quote:
Ja kolossaal en indrukwekkend is dat gebouw hè, laatst ook op zitten speuren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is de baardmannenkalender een totale chaos. Ze hebben overal ook observatoria om te kijken of de maan al te zien is, want dat heeft invloed op de kalender.Helemaal boven in de enorme wolkenkrabber bij de Kabaa zit ook een observatorium. Echt een enorm ding trouwens, die Abraj Al Bait.
[ afbeelding ]
In die halve maan bovenop zitten ook kleine verdiepingen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kolossaal en indrukwekkend is dat gebouw hè, laatst ook op zitten speuren.
Zou best wel een keer in een jurk naar boven willen klauteren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
In die halve maan bovenop zitten ook kleine verdiepingen.
mja ik vind het niet echt mooiquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is de baardmannenkalender een totale chaos. Ze hebben overal ook observatoria om te kijken of de maan al te zien is, want dat heeft invloed op de kalender.Helemaal boven in de enorme wolkenkrabber bij de Kabaa zit ook een observatorium. Echt een enorm ding trouwens, die Abraj Al Bait.
[ afbeelding ]
Ik krijg hier echt de kriebels vanquote:
Ik zal het even doorgeven, misschien dat ze hem mooier willen maken voor jequote:
Naar beneden lazeren als je op wil staan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg hier echt de kriebels vanzulke hoogten.
Ouderdom?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg hier echt de kriebels vanzulke hoogten.
Die mannen zien er inderdaad uit als een typische Heinz.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:57 schreef Karzai het volgende:
een windvlaag en je bent heinz ketchup
heeft miljarden gekost, maar daar is de katholieke kerk ook niet vies vanquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje heiligschennis op een bepaalde manier.
Deze heeft ook wel wat, alsof het zo uit een Game of Thrones set komt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje heiligschennis op een bepaalde manier.
ahmed en appiequote:Op vrijdag 31 december 2021 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mannen zien er inderdaad uit als een typische Heinz.
Ja, dat dus.. oeps en dan naar beneden vallenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar beneden lazeren als je op wil staan.
Ik weet niet wat ouderdom te maken heeft met de kriebels krijgen van grote hoogten... maar vooruit maar weerquote:
We zijn geen communistische staat waar vieze mannetjes lopen te geilen op een groot standbeeld van zichzelfquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
@:Kwiwi? Kan ik ook zo'n standbeeld in Foqueville krijgen?
Metertje hoger
Ik wilde het net voorstellen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
Metertje hoger
Een irrationele angst, waar hoogtevrees ook onder valt, komt vaak met de jaren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ouderdom te maken heeft met de kriebels krijgen van grote hoogten... maar vooruit maar weer
Je bent zelf 18 keer zo vies, wil je nu ook een standbeeldje?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zijn geen communistische staat waar vieze mannetjes lopen te geilen op een groot standbeeld van zichzelf
Normaal gesproken glij je niet zomaar van een stoel of bankje of muurtje. Maar nu wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dus.. oeps en dan naar beneden vallen
Die nieuwe kerk die ze aan het bouwen zijn is anders ook geen kleintje.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel tof hoorHebben ze wel half Boekarest voor gesloopt
Is hoogtevrees altijd een irrationele angst? In het geval van die foto niet toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een irrationele angst, waar hoogtevrees ook onder valt, komt vaak met de jaren.
Ja ik ben al onderweg naar de douche hoorquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent zelf 18 keer zo vies, wil je nu ook een standbeeldje?
Als je bij het kijken naar die foto al gaat ieuwen wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Is hoogtevrees altijd een irrationele angst? In het geval van die foto niet toch?
Dankje, er begon een groene walm richting de highlands te komenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ben al onderweg naar de douche hoor
Nah, spiegelneuronen in actie, lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je bij het kijken naar die foto al gaat ieuwen wel.
jeetje stuur em naar huisquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb m'n junior net nog een berg werk gegeven voor vandaag![]()
Arme Juniorquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Zo klinkt het wel heel erg sad.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:18 schreef Karzai het volgende:
Hij heeft ook vrouw en kinderen die op hem wachten
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
Metertje hoger
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:16 schreef kwiwi het volgende:
Kindje in een rolstoel ook.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:18 schreef Karzai het volgende:
Hij heeft ook vrouw en kinderen die op hem wachten
Hij is al 2 weken eerder mogen stoppen omdat er niet zoveel werk was, vandaag wel.. tsja. Beetje lullig voor hem maar ok.quote:
Zo dachten ze ook, toen ze de Bijbel schreven en toen werden het er ineens meerquote:
Nu wel ja, door Kwiwi.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kindje in een rolstoel ook.
quote:
Ik denk dat jij minimaal 30x zo oud bent als dat ik ben.quote:
Er pruttelt soms wat verderop.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:23 schreef Karzai het volgende:
Knallen valt reuze mee hier net even een paar
@bitterbalquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er pruttelt soms wat verderop.
Het is wel verschrikkelijk ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
ik zet de top2000 weer af, nu al 3 keer queen in een uur, meer kan ik niet aan op een dag
Om twaalf uur vannacht weer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
ik zet de top2000 weer af, nu al 3 keer queen in een uur, meer kan ik niet aan op een dag
RIP Amsterdamquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:25 schreef Recce het volgende:
Positief getest: 16.796
Omikron, kom er maar in!
Queen is een beetje als de zigeunerjongen met de traan in de woonwagen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:24 schreef Karzai het volgende:
en we gaan nog niet naar kantoor, nog lange niet, nog lange nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:25 schreef Recce het volgende:
Omikron, kom er maar in!
* komt luier van 4E verschonenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat jij minimaal 30x zo oud bent als dat ik ben.
Dus ga weg met je ouderdom
oh oh omikron.. mooi virus achter de duinahquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:25 schreef Recce het volgende:
Omikron, kom er maar in!
Dat kan ook ouderdom zijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* komt luier van 4E verschonen [ afbeelding ]
Die hebben een dik jaar snavelen en porren in moeten halen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef Recce het volgende:
Het begon bij de twintigers deze keer. Zouden die het van vakantie mee hebben genomen?
[ afbeelding ]
Ja, scholen dicht is erg effectief. Ik neem aan dat Hugo aan het uitzoeken is hoe die zo snel mogelijk weer open kunnen.quote:
en we maandagquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, scholen dicht is erg effectief. Ik neem aan dat Hugo aan het uitzoeken is hoe die zo snel mogelijk weer open kunnen.
Horen we dan ook of de horeca weer open mag dan?quote:
Ik heb een vaag vermoeden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Horen we dan ook of de horeca weer open mag dan?
Wil je naar de disco?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor iedereen behalve voor Dimmy.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omg dan wil ik mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil van het voorjaar met alpaca's wandelen maar vind dat toch ook wel weer zielig.
zolang je er niet op gaat zitten, zie ik niet in wat daar zielig aan isquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil van het voorjaar met alpaca's wandelen maar vind dat toch ook wel weer zielig.
Kanniewachtenquote:
Neen, schranzenquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor iedereen behalve voor Dimmy.
Misschien hebben ze helemaal geen zin.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
zolang je er niet op gaat zitten, zie ik niet in wat daar zielig aan is
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:41 schreef UitStraling het volgende:
Geinig.
https://www.natuurmonumenten.nl/donaties/tegels
quote:Heb je meer dan 15 tegels gesponsord? Dan ontvang je een uitnodiging voor een exclusieve rondleiding zodra dit, gezien de renovatie, mogelijk is. Je ontvangt deze uitnodiging via de mail.
Maken ze maar zin.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien hebben ze helemaal geen zin.
Zolang je er niet op gaat zitten, lijkt me het niet zielig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
Die hebben sowieso nergens zin inquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien hebben ze helemaal geen zin.
Word meteen drie keer in het gezicht gespuugd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben sowieso nergens zin in
Tot volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:45 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga er vandoor, gedragen jullie je hier een beetje? Fijne jaarwisseling en tot morgen
fijne jaarwisseling GRMBL!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:45 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga er vandoor, gedragen jullie je hier een beetje? Fijne jaarwisseling en tot morgen
mm, lang niet meer gehadquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:45 schreef LTVDK het volgende:
quote:Dit betreft een prio 1 melding wat betekent dat de hulpdiensten binnen 15 minuten ter plaatse moeten zijn omdat er mogelijk sprake is van een levensbedreigende situatie.
quote:
Er staat een hokje in de fik.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:07 schreef Ama het volgende:
Er blijven maar sirenes komen. (Ze rijden via de weg achter mijn huis)
Veel sirenes dan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:09 schreef Recce het volgende:
P 1 BR bijgebouw (keet/hok/schuurtje) TORFLANG EMMEN
Wel handig als je het vanavond laat gaat maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
altijd verrot als je overdag even gaat slapen
Ja, dat lijkt me wel. Volgens mij rijden er dan vaak wel twee brandweerwagens en misschien nog politie.quote:
Heb je er honger van gekregen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
disco-dutjequote:Op vrijdag 31 december 2021 16:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wel handig als je het vanavond laat gaat maken.
Komt niet meer goed dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
nopesquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij zou de helft van deze SC een winterslaap doen trouwens helemaal niet erg vinden.
Er zijn er die zo ongeveer het hele jaar in een winterslaap zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
Volgens mij zou de helft van deze SC een winterslaap doen trouwens helemaal niet erg vinden.
Of een zomerslaapquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:17 schreef datismijnmening het volgende:
Ah, zo hoort het! Order restored!quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu moet ik weer een sushi denken
Kijk danquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu moet ik weer een sushi denken
Woooaaah burn!!!!quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn er die zo ongeveer het hele jaar in een winterslaap zijn.
mehquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kijk dan
Orang Oetan aan het rijden https://www.dumpert.nl/item/100018743_19b1184f
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Euhm, ambtenaren?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, die houden BV Nederland draaiende samen met US.
Vier dagen per week in mijn geval. De overige drie moet Nederland zichzelf maar redden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, die houden BV Nederland draaiende samen met US.
Misschien ben je wel een van de nieuwe ministers bedenk ik me net.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vier dagen per week in mijn geval. De overige drie moet Nederland zichzelf maar redden.
vind dit dus helemaal niet leukquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit zie ik jou ook doen.
https://www.dumpert.nl/item/100018688_aa45da48
Rob Jettenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ben je wel een van de nieuwe ministers bedenk ik me net.
Als de mac is geweestquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon bestellen, het is feest!
Discodutje?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga meneer Wattenschijfje wakker maken
heb etenquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon bestellen, het is feest!
Wat ga je vanavond doen? of niets bijzonders?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ovengroente en zigeunerschnitzel
Lekker als je 95 bent.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ovengroente en zigeunerschnitzel
zit thuis in mijn smurftrui met mijn dekentjequote:Op vrijdag 31 december 2021 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond doen? of niets bijzonders?
Heb je beetje goed uitzicht op het vuurwerk?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit thuis in mijn smurftrui met mijn dekentje
Weet niet of er wat wordt afgestoken. Hoor nu alleen maar geknal maar valt mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je beetje goed uitzicht op het vuurwerk?
Qua geknal viel het hier overdag wel mee. Ga er vanuit dat er rond de jaarwisseling wel flink wat de lucht in gaat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Weet niet of er wat wordt afgestoken. Hoor nu alleen maar geknal maar valt mee.
wat?quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Qua geknal viel het hier overdag wel mee. Ga er vanuit dat er rond de jaarwisseling wel flink wat de lucht in gaat.
Moet je vannacht ook je buurman kussen denk je?
Gewoon lekker straalbezopen staan tongen met bestuursgriezelquote:
Ah dus dat ga jij doen vannacht.quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon lekker straalbezopen staan tongen met bestuursgriezel
ik ben niet thuisquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De hele VVE komt je straks gelukkig nieuwjaar wensen hoor.
Nou in zekere zin wel jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ergens ging er bij mij iets mis met sparen dit jaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 16:55 schreef CherryLips het volgende:
Snelle blik op de administratie: het was een uitstekend jaar.
Als er een lange knappe donkerharige man na middernacht aanbelt moet je hem kussen en cadeautjes geven hoor anders heb je een ongelukkig 2022.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou in zekere zin wel jaAlleen niet straalbezopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een held ben je ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nog hard aan het werk en straks ook, de BV Nederland heeft me nodig.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:19 schreef dud0r het volgende:
Heeft iedereen z'n pakketje cat1 vuurwerk nog gehaald?
Zeker, ik weet er zelf alles van, mijn verzoek om dat bescheiden standbeeld was dan ook geheel terechtquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nog hard aan het werk en straks ook, de BV Nederland heeft me nodig.
Ik pak 90 procent van januari vrij, dan zullen we eens wat onderbroeken bevuilenquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Niet helemaal het rocksterrenleven.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:20 schreef Recce het volgende:
[..]
We zouden hem een flesje bubbels en wat gezellige Oost-Europese vrouwtjes moeten sturen.
Flesje bubbels is prima maar die vrouwen mag je houden hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:20 schreef Recce het volgende:
[..]
We zouden hem een flesje bubbels en wat gezellige Oost-Europese vrouwtjes moeten sturen.
Ik heb wel een pakketje gehaaldquote:
awwww schattigquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb wel een pakketje gehaald![]()
Straks afsteken met die kleine. Die heeft er al een week zin in
Ja dat kan ik dan wel weer begrijpen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb wel een pakketje gehaald![]()
Straks afsteken met die kleine. Die heeft er al een week zin in
Heeft die van z'n vaderquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef Karzai het volgende:
Lekker dutje gedaan, zo maar naar de borrelhapjes
Borrelhapjes altijd goed.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:30 schreef Karzai het volgende:
Lekker dutje gedaan, zo maar naar de borrelhapjes
neequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Karzai het volgende:
gaan jullie naar de conference kijken vanavond van peter of najib?
Geen idee, misschien later.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Karzai het volgende:
Nee. Als ik niet wil lachen dan ga ik wel jaarstukken lezen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Als ik niet wil lachen dan ga ik wel jaarstukken lezen.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Bohhh net een cool huis in de bergen gezien
Vind die allebei net zo grappig als een boomtak.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:33 schreef Karzai het volgende:
Linkje?quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Bohhh net een cool huis in de bergen gezien, en Gergi vindt het ook helemaal geweldig dus we gaan maandag bellen. Hopelijk is het nog niet verkochtZul je net zien.
Duim voor julliequote:Op vrijdag 31 december 2021 17:35 schreef kwiwi het volgende:
Bohhh net een cool huis in de bergen gezien, en Gergi vindt het ook helemaal geweldig dus we gaan maandag bellen. Hopelijk is het nog niet verkochtZul je net zien.
najib is wel grappigquote:Op vrijdag 31 december 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind die allebei net zo grappig als een boomtak.
Ik kijk altijd naar gras wat groeit, hilarisch.quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind die allebei net zo grappig als een boomtak.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 17:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]wat een uitzichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Een Heidi und Steffan huisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]KoekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |