SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
ik woonde tegenover de mcdonaldsquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Naast de McDonaldshttps://www.google.com/ma(...).5858203!4d4.7747507
Dickpics?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie beeldbank aangelegd. Daar gaat mijn vervanger veel plezier van hebben
gewoon daar wisselen van kleding halverwege de avondquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:19 schreef Goitske het volgende:
Nieuwe pantys zijn zojuist bezorgdwordt de keuze wat doe ik vanavond aan wel lastiger van 🤔
Van de collega's? Met beschrijving?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Mooie beeldbank aangelegd. Daar gaat mijn vervanger veel plezier van hebben
Ik heb er hier niet eens eentje in de gemeentequote:Op vrijdag 31 december 2021 14:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik woonde tegenover de mcdonalds
Nee, dickpics.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:20 schreef Flory het volgende:
[..]
Van de collega's? Met beschrijving?
Die beelden wil niemand zienquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
van de cam die je op het vrouwentoilet had hangen
ik ook nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er hier niet eens eentje in de gemeente
nieuw Zeeland was dit jaar de eerste.. je verwacht het nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
Is het al ergens oud en nieuw nu, we zitten in Azie denk ik nu
quote:Jongen (12) overleden bij ongeluk met klaphamer in Haaksbergen; man aangehouden
Kansloos!quote:Drie jongetjes liepen langs de desbetreffende woning in Haaksbergen toen het gruwelijk misging. Een man sloeg daar met een klaphamer op magnesiumpoeder. Dit is een alternatief voor carbidschieten en niet illegaal. Het geeft wel een enorme dreun. Door de klap kwam een jongen van twaalf om het leven. Een andere jongen raakte ernstig gewond.
Alleen maar schapenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuw Zeeland was dit jaar de eerste.. je verwacht het niet
Japan nog niet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
Is het al ergens oud en nieuw nu, we zitten in Azie denk ik nu
Nee joh daar ben ik te lui voorquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
gewoon daar wisselen van kleding halverwege de avond
Is het niet ergens een eiland van Kiribati of zo? Zou wel leuk zijn als ze eens een keer een andere volgorde deden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nieuw Zeeland was dit jaar de eerste.. je verwacht het niet
dan wordt het kiezenquote:
Nieuwjaar is toch oorspronkelijk op 1 maart, vandaar dat de namen van onze maanden niet kloppen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het niet ergens een eiland van Kiribati of zo? Zou wel leuk zijn als ze eens een keer een andere volgorde deden.
Er is redelijk vaak aan geknoeid inderdaad. Toen er nog geen schrikkeldag was, verliep het jaar ook ten opzichte van de seizoenen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwjaar is toch oorspronkelijk op 1 maart, vandaar dat de namen van onze maanden niet kloppen.
Octa 8
Nona 9
Deca 10
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
@:flory ik kan de oliebolsmileys niet vinden
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
We zien wel hoelang de winter duurt.quote:Oorspronkelijk omvatte de Romeinse kalender 304 dagen verdeeld over tien maanden plus een niet nauwkeurig omschreven aantal (ongeveer zestig) dagen in de winter.
Is ook een stukje logischer, een nieuw jaar beginnen met het nieuwe leven in de natuur, zodra de cloaca's open gaan beginnen met tellen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is redelijk vaak aan geknoeid inderdaad. Toen er nog geen schrikkeldag was, verliep het jaar ook ten opzichte van de seizoenen.
Pg 4 onderaan en die op de vork pg 1 links beetje naar onderquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:27 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:40 schreef Karzai het volgende:
Nu ik toch whisky heb kan ik wel whiskysaus maken voor bij de garnaaltjes, maken jullie dat weleens?
ketchup, mayo, whisky?
Voor boeren is dat wel logischer inderdaad.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook een stukje logischer, een nieuw jaar beginnen met het nieuwe leven in de natuur, zodra de cloaca's open gaan beginnen met tellen.
Ik moet nog even wachten, maar ik heb er wel trek inquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:36 schreef Flory het volgende:
[..]
Pg 4 onderaan en die op de vork pg 1 links beetje naar onder
Nou ja beter dat dan alles aanpassen aan een pedosprookje.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor boeren is dat wel logischer inderdaad.
Ik had het trouwens fout met die schrikkeldagen. Die hadden ze in de Juliaanse kalender al wel, maar ze hadden de correctie daarop nog niet (eens in de 100 jaar geen schrikkeljaar, eens in de 400 jaar wel weer). Die correctie is in 1582 met de Gregoriaanse kalender ingevoerd. De fout was toen opgelopen tot 10 dagen.
raam in kinkelenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZUCHT
Blijkbaar heeft mr Wattenschijfje een koffiezetapparaat gekocht, maar heeft de bezorger die bij de buren geleverd en die zijn niet aanwezig.
Ongelooflijk wat er binnen 6 minuten allemaal kan gebeuren
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZUCHT
Blijkbaar heeft mr Wattenschijfje een koffiezetapparaat gekocht, maar heeft de bezorger die bij de buren geleverd en die zijn niet aanwezig.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ZUCHT
quote:
Een donkergetinte bezorger?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Zul je zien dat er dadelijk een banaan aanbelt die een gek dansje gaat doen.
Het was dezelfde vrolijke bezorger die gisteren aanbelde, die bijna aan het einde van de straat stond en alleen 'ja' uit z'n bakkes kon krijgen. Ik vrees dat het mijn vaste bezorger isquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Wat heeft de bezorger dan met dat ding gedaan? Erop gestampt en ‘m in de brievenbus gedaan?
Het signalement van haar handlanger: wit met zwarte accenten, pluizig. Hij is laatst gezien toen hij op vier pootjes naar een wortel rende.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik zie de krantenkoppen al: "Vrouw uit Brabant opgepakt, na inbraak buren, vanwege de bezorging van een koffiezetapparaat."
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het signalement van haar handlanger: wit met zwarte accenten, pluizig. Hij is laatst gezien toen hij op vier pootjes naar een wortel rende.
Zijn er ook bezorgers met normale kleuren dan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een donkergetinte bezorger?
Hier in het dorp wel hoor?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er ook bezorgers met normale kleuren dan?
Ja, soms ook blank/ wit.. of hoe je het tegenwoordig ook wil noemen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er ook bezorgers met normale kleuren dan?
Ik bedacht het me toen ik op versturen kliktequote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Psssst Wattenschijfje is een zeugje
Volgens mij is de baardmannenkalender een totale chaos. Ze hebben overal ook observatoria om te kijken of de maan al te zien is, want dat heeft invloed op de kalender.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja beter dat dan alles aanpassen aan een pedosprookje.
Geeft helemaal nietsquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedacht het me toen ik op versturen klikte
quote:
Ja kolossaal en indrukwekkend is dat gebouw hè, laatst ook op zitten speuren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is de baardmannenkalender een totale chaos. Ze hebben overal ook observatoria om te kijken of de maan al te zien is, want dat heeft invloed op de kalender.Helemaal boven in de enorme wolkenkrabber bij de Kabaa zit ook een observatorium. Echt een enorm ding trouwens, die Abraj Al Bait.
[ afbeelding ]
In die halve maan bovenop zitten ook kleine verdiepingen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kolossaal en indrukwekkend is dat gebouw hè, laatst ook op zitten speuren.
Zou best wel een keer in een jurk naar boven willen klauteren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:54 schreef Recce het volgende:
[..]
In die halve maan bovenop zitten ook kleine verdiepingen.
mja ik vind het niet echt mooiquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is de baardmannenkalender een totale chaos. Ze hebben overal ook observatoria om te kijken of de maan al te zien is, want dat heeft invloed op de kalender.Helemaal boven in de enorme wolkenkrabber bij de Kabaa zit ook een observatorium. Echt een enorm ding trouwens, die Abraj Al Bait.
[ afbeelding ]
Ik krijg hier echt de kriebels vanquote:
Ik zal het even doorgeven, misschien dat ze hem mooier willen maken voor jequote:
Naar beneden lazeren als je op wil staan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg hier echt de kriebels vanzulke hoogten.
Ouderdom?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg hier echt de kriebels vanzulke hoogten.
Die mannen zien er inderdaad uit als een typische Heinz.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:57 schreef Karzai het volgende:
een windvlaag en je bent heinz ketchup
heeft miljarden gekost, maar daar is de katholieke kerk ook niet vies vanquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje heiligschennis op een bepaalde manier.
Deze heeft ook wel wat, alsof het zo uit een Game of Thrones set komt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een beetje heiligschennis op een bepaalde manier.
ahmed en appiequote:Op vrijdag 31 december 2021 14:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die mannen zien er inderdaad uit als een typische Heinz.
Ja, dat dus.. oeps en dan naar beneden vallenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar beneden lazeren als je op wil staan.
Ik weet niet wat ouderdom te maken heeft met de kriebels krijgen van grote hoogten... maar vooruit maar weerquote:
We zijn geen communistische staat waar vieze mannetjes lopen te geilen op een groot standbeeld van zichzelfquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
@:Kwiwi? Kan ik ook zo'n standbeeld in Foqueville krijgen?
Metertje hoger
Ik wilde het net voorstellen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
@:Kwiwi? Kan ik ook zo'n standbeeld in Foqueville krijgen?
Metertje hoger
Een irrationele angst, waar hoogtevrees ook onder valt, komt vaak met de jaren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ouderdom te maken heeft met de kriebels krijgen van grote hoogten... maar vooruit maar weer
Je bent zelf 18 keer zo vies, wil je nu ook een standbeeldje?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We zijn geen communistische staat waar vieze mannetjes lopen te geilen op een groot standbeeld van zichzelf
Normaal gesproken glij je niet zomaar van een stoel of bankje of muurtje. Maar nu wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat dus.. oeps en dan naar beneden vallen
Die nieuwe kerk die ze aan het bouwen zijn is anders ook geen kleintje.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel tof hoorHebben ze wel half Boekarest voor gesloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |