Tenzij we het test en contact tracing beleid veranderen net als in Zuid Afrikaquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je alles weer open gooit, dan lopen de cijfers zo hard op, dat de klassen alsnog massaal thuis in quarantaine zitten.
Dit is ook een politieke keuze heh, je hoeft een klas waarvan bij wijze van spreke de helft van de kinderen positief is getest met vrijwel geen klachten niet per sé thuis in quarantaine te zetten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je alles weer open gooit, dan lopen de cijfers zo hard op, dat de klassen alsnog massaal thuis in quarantaine zitten.
Ik heb zelf geen schoolgaande kinderen. Maar ik denk wel dat je nu een punt nadert waarop je moet concluderen dat een schoolsluiting een te zware wissel op de samenleving trekt. De koek is gewoon een keer op.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef OProg het volgende:
[..]
Gewoon eventjes volhouden nog. We doen het samen!
Ik kan me idd niet voorstellen dat met omikron niet binnen no time een groot gedeelte van het personeel ziek thuis zit ook. Dat gebeurde in de deltagolf deze herfst al, laat staan nu.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, een stukje realisme is sommige mensen hier nogal vreemd. Ik hoop hier niet op, ik spreek uit hoe het kabinet hier naar zal kijken en na 2 jaar pandemie is het redelijk makkelijk in te vullenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik hoop dat je thuis optimistischer bent
Ja lachen man!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:32 schreef LTVDK het volgende:
We gaan weer lekker omhoog, bijna 17k met 26,8%
Dat is maar net hoe je het quarantainebeleid inricht. Als er miljoenen mensen in quarantaine moeten dondert je maatschappij sowieso in elkaar, dat is uiteindelijk ook niet houdbaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja meer een beetje lachen in mineurquote:
Als er nou iets is wat het kabinet vanaf dag 1 al mist is het realiteitsbesef.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, een stukje realisme is sommige mensen hier nogal vreemd. Ik hoop hier niet op, ik spreek uit hoe het kabinet hier naar zal kijken en na 2 jaar pandemie is het redelijk makkelijk in te vullen
ik hoop dat ze iets verder kijken want ze hebben 2 jaar ervaring en de situatie is niet hetzelfde als 2 jaar geledenquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, een stukje realisme is sommige mensen hier nogal vreemd. Ik hoop hier niet op, ik spreek uit hoe het kabinet hier naar zal kijken en na 2 jaar pandemie is het redelijk makkelijk in te vullen
Gelukkig maakt deze variant minder ziek.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja meer een beetje lachen in mineur
Het is er al een hele tijd bezig anders. Toevallig maakt de bezetting een mini-sprongetje naar beneden nu maar de trend:quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:25 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ twitter ]
In Denemarken voorlopig nog niet hoor
Catalonië toch? Lekker man, ben er verliefd op! Nu nog tweedehuisgeld zien te vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zondag nog even lekker snel weekje op vakantie nu het nog kan
Daarom post ik het hierquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als er nou iets is wat het kabinet vanaf dag 1 al mist is het realiteitsbesef.
Hij spreekt gewoon een verwachting uit ten aanzien van wat de regering zal doen. Die stelt wel vaker teleur in dat opzicht.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, ik hoop dat je thuis optimistischer bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |