Fox Mulder is on the casequote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er veel mensen buiten het ziekenhuis gehouden worden.
[..]
Wij zitten alleen wel in een lockdown (in tegenstelling tot..); dat gaat wel verschil maken gok ik. Mag je hopen. Anders is zo'n lockdown helemaal waardeloosquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou gaan de opnames binnenkort ook echt wel weer de besmettingen volgen. Die trend begin je nu ook in de Omicronkoplopers Denemarken en Engeland te zien.
Ik hoop het voor je.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Verlenging van de lockdown met 3-4 weken lijkt me een zekerheidje op deze manier
Lupus wappies!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee want het is nooit Lupus volgens dr House.
Veel zal afhangen van hoe de landen om ons heen gaan reageren. Als die niet naar strengere maatregelen grijpen, wordt de lockdown wel lastig te verkopen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Verlenging van de lockdown met 3-4 weken lijkt me een zekerheidje op deze manier
quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou gaan de opnames binnenkort ook echt wel weer de besmettingen volgen. Die trend begin je nu ook in de Omicronkoplopers Denemarken en Engeland te zien.
Wees blij. Zonder de lockdown hadden we 35.000 besmettingen per dag gehad.quote:
Dit zou op zichzelf al meer schade aanrichten dan het coronavirus in 2 jaar tijd heeft gedaan.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat is al heel lang zo. Pré-corona zou zo'n beetje iedereen met een dubbele longontsteking ter observatie in het ziekenhuis opgenomen zijn. Nu is het "u kan nog praten dus geen opname", dat is letterlijk tegen een maat van me gezegd een golf geleden. Neef van me zat in diezelfde golf thuis aan de zuurstof. Dat soort taferelen zouden pre-corona echt ondenkbaar zijn geweest.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er veel mensen buiten het ziekenhuis gehouden worden.
[..]
God ik hoop het toch niet, doe dan weer naar de avondlockdown.. ik mis mijn werk zoquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:22 schreef Jor_Dii het volgende:
daarom, ik heb nog steeds goede hoop dat het er af gaat per 14/01,als het aan @Jor_Dii had gelegen zaten we nu nog steeds in de 1e lockdownquote:Op vrijdag 31 december 2021 15:25 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Veel zal afhangen van hoe de landen om ons heen gaan reageren. Als die niet naar strengere maatregelen grijpen, wordt de lockdown wel lastig te verkopen.
Denk je dat dat ook een stuk verklaring van de oversterfte is?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is al heel lang zo. Pré-corona zou zo'n beetje iedereen met een dubbele longontsteking ter observatie in het ziekenhuis opgenomen zijn. Nu is het "u kan nog praten dus geen opname", dat is letterlijk tegen een maat van me gezegd een golf geleden. Neef van me zat in diezelfde golf thuis aan de zuurstof. Dat soort taferelen zouden pre-corona echt ondenkbaar zijn geweest.
Zonder lockdown zou de golf nog veel sneller en hoger worden. Dat is het het verschil.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij zitten alleen wel in een lockdown (in tegenstelling tot..); dat gaat wel verschil maken gok ik. Mag je hopen. Anders is zo'n lockdown helemaal waardeloos
Gewoon eventjes volhouden nog. We doen het samen!quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Er wordt nu redelijk makkelijk gesproken over het verlengen van de lockdown, maar als de scholen ook dicht blijven zadel je ook weer miljoenen ouders op met thuisonderwijs en al die ballen maar weer hoog zien te houden. Dat begint nu echt wel te wringen.
Vanwaar deze opmerking?quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
daarom, ik heb nog steeds goede hoop dat het er af gaat per 14/01,als het aan @:Jor_Dii had gelegen zaten we nu nog steeds in de 1e lockdown
Een stuk, maar ook het feit dat mensen al bijna 2 jaar minder snel naar de HA stappen met wat voor klachten dan ook. Bang om juist in de zorg besmet te raken en/of niet met een kleinigheidje de zorg lastig te vallen nu.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Denk je dat dat ook een stuk verklaring van de oversterfte is?
Als je alles weer open gooit, dan lopen de cijfers zo hard op, dat de klassen alsnog massaal thuis in quarantaine zitten.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:29 schreef Spablauw214 het volgende:
Er wordt nu redelijk makkelijk gesproken over het verlengen van de lockdown, maar als de scholen ook dicht blijven zadel je ook weer miljoenen ouders op met thuisonderwijs en al die ballen maar weer hoog zien te houden. Dat begint nu echt wel te wringen.
Boeiend, corona über alles.quote:Op vrijdag 31 december 2021 15:29 schreef Spablauw214 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |