Echt? Ik ga juist naar t cafe om lekker speciaalbier te drinkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speciaal bier moet je voor gaan zitten. Als ik naar het cafe ga wil ik gewoon iets lichts drinken
Marlousquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Rinus overlijdt staat Hey Marlous op 1
Cesar wel hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen voor Sjors of Barry Hay. Rinus en Cesar kan niemand wat boeien verwacht ik
Had je die liever gehad dan Sieneke?quote:
Of bij een uitvaart.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar die je nooit hoort tenzij je ze zelf op zet, Telegraph Road en Bridge over Troubled Water bijvoorbeeld, maar ook een hoop die je veel te vaak hoort
Toch is het beter dan geen seksquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en Amstel en Heineken is like make love in a canoe....
It's fucking close to water.
Helemaal mee eens. Hebben zoveel moois gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zou er niks op tegen hebben, het is wel denk ik de grootste band die uit nederland komt.
Als ik moet kiezen altijd Marlous jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je die liever gehad dan Sieneke?
Ze gaan zo zelf nog even hun excuses aanbiedenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:46 schreef MTheBassman het volgende:
staan er TWEE kensington's in de top 100?
Nederland is een...
Waar precies hoor jij het verschilquote:
Wat is dat, een café?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Echt? Ik ga juist naar t cafe om lekker speciaalbier te drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |