En ook de beste (of eigenlijk enige goedequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
terecht op de beste GE gestemd
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik word in dit deel van de lijst altijd minder verrast door pareltjes die ineens langskomen.
Dat was sarcasmequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh gelukkig niet de enige
Alleen voor Sjors of Barry Hay. Rinus en Cesar kan niemand wat boeien verwacht ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Isorden het volgende:
Met doden bonus gaat Radar Love naar 1 denk ik.
Iets met de zanger op deze plaat en een ziektequote:
Heb ik minder problemen mee dan met 3x Ramses.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
3 golden earrings in de top 10 met radar love op 1, het zou wat zijn.
ja dit dus, rond dit punt van de lijst komen de nummers die ik eigenlijk iets te vaak gehoord heb, behalve goede nieuwkomers dan natuurlijk, maar dat zijn dan al geen pareltjes meer maar hits of hoe je t ook wil noemen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik word in dit deel van de lijst altijd minder verrast door pareltjes die ineens langskomen.
Aardig platgereden ja. Maar als je dat voor lief neemt, heeft dat wel een goede reden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zou terecht zijn.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Isorden het volgende:
Als Rinus overlijdt staat Hey Marlous op 1quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen voor Sjors of Barry Hay. Rinus en Cesar kan niemand wat boeien verwacht ik
Barry Hay fever?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets met de zanger op deze plaat en een ziekte
Precies dit jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Ook ik verbaas me dat het van de Golden Earring is. Klinkt meer als de Beatles
Speciaal bier moet je voor gaan zitten. Als ik naar het cafe ga wil ik gewoon iets lichts drinkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:39 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja kom op. Als je eenmaal aan speciaalbier bent begonnen, ga je toch geen pils meer drinken. Alleen Peroni is nog wel prima
Ja zoiets dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Eens. Wereldhit.quote:
zou er niks op tegen hebben, het is wel denk ik de grootste band die uit nederland komt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Heb ik minder problemen mee dan met 3x Ramses.
Verdommequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat was sarcasme
Ik heb vanmorgen staan bakken
Er zou een correctiefactor moeten komen voor de DAB+ die het altijd weer verpestquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Isorden het volgende:
Er zijn er wel een paar die je nooit hoort tenzij je ze zelf op zet, Telegraph Road en Bridge over Troubled Water bijvoorbeeld, maar ook een hoop die je veel te vaak hoortquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja dit dus, rond dit punt van de lijst komen de nummers die ik eigenlijk iets te vaak gehoord heb, behalve goede nieuwkomers dan natuurlijk, maar dat zijn dan al geen pareltjes meer maar hits of hoe je t ook wil noemen.
Niet zo gek gezien ze 180 jaar muziek hebben gemaakt ofzo, dan heb je nogal veel muziekperiodesquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef Sfeermaker het volgende:
Ja en Amstel en Heineken is like make love in a canoe....quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speciaal bier moet je voor gaan zitten. Als ik naar het cafe ga wil ik gewoon iets lichts drinken
Echt? Ik ga juist naar t cafe om lekker speciaalbier te drinkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Speciaal bier moet je voor gaan zitten. Als ik naar het cafe ga wil ik gewoon iets lichts drinken
Marlousquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Rinus overlijdt staat Hey Marlous op 1
Cesar wel hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alleen voor Sjors of Barry Hay. Rinus en Cesar kan niemand wat boeien verwacht ik
Had je die liever gehad dan Sieneke?quote:
Of bij een uitvaart.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn er wel een paar die je nooit hoort tenzij je ze zelf op zet, Telegraph Road en Bridge over Troubled Water bijvoorbeeld, maar ook een hoop die je veel te vaak hoort
Toch is het beter dan geen seksquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja en Amstel en Heineken is like make love in a canoe....
It's fucking close to water.
Helemaal mee eens. Hebben zoveel moois gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
zou er niks op tegen hebben, het is wel denk ik de grootste band die uit nederland komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |