Ja hoor. Covert er weer op.losquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef alopio het volgende:
[..]
Ze is weer terug gekomen van die gekkigheid
Had zeker ook zo'n goede boezemquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:26 schreef MTheBassman het volgende:
we hadden in mijn studentenvereniging een Karlien en dat zaten we altijd in de stamkroeg te zingen ipv Jolene
ja ietsje lager mag wel bij deze, blijft wel mooiquote:
Één slok wijn, probeer het vanavond nog wel een keerquote:
weet ik veel ze houden er toch van om achter dingen aan te zittenquote:
kon minder op zichquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had zeker ook zo'n goede boezem
Dan kun je er matig tegen zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Één slok wijn, probeer het vanavond nog wel een keer
Oh laat maar, dit ligt aan mij...quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:28 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
weet ik veel ze houden er toch van om achter dingen aan te zitten
Ben een kattenmens dus idk
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh laat maar, dit ligt aan mij...
Ik las "Dit liedje houden houden van"![]()
![]()
![]()
Dat valt best mee, toch minimaal 5 uur gehad vanachtquote:
wel aardig maar zo hoog hoeft van mij niet.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:29 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
IF I LAY HERE
IF I JUST LAY HERE
WOULD YOU LIE WITH ME AND JUST FORGET THE WORLD?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
FORGET WHAT WE'RE TOLD
BEFORE WE GET TOO OLD
SHOW ME A GARDEN THAT'S BURSTING INTO LIFE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe ouder ik word hoe meer ik een goede nachtrust stiekem waardeerquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat valt best mee, toch minimaal 5 uur gehad vanacht
Gewoon ergens rond de 1000 ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
wel aardig maar zo hoog hoeft van mij niet.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
hoe ouder ik word hoe meer ik een goede nachtrust stiekem waardeer
Ik drink nauwelijks alcohol meer omdat ik een goede nachtrust belangrijker vind dan de drankquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word, hoe korter ik slaapquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
daar zit wel een grens aanquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:31 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Hoe ouder ik word, hoe korter ik slaap
Dat varieert heel erg bij mij ene keer heb ik aan 3 uur slaap genoeg....quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |