quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nog zoeen
En als ik dan denk: Dat ga ik ook niet laten gebeuren, dat ik die nooit zie, dan gooit die corona roet in het eten.
Hey Jüde bedoel je natuurlijk.quote:
quote:
quote:However, the song’s name didn’t go over well with everyone. McCartney said a furious Jewish man called him up about the name (because this was the ’60s, when celebrities were apparently reachable by phone) and threatened to send his son over to beat the Beatle up.
The word “jude” (Jewish in German) conjured up bad memories in the post-Nazi era, and Jews in London had enough to deal with, the man fumed.
“I said ‘hey baby, let’s cool it down, nothing to do with that,’” McCartney said. “You’ll hear when you hear the record, it’s just a name in a song and it’s all cool.”
Beetje overdrevenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boh, Arctic Monkeys inmiddels met 5 noteringen in de Tijdloze
quote:
Hopelijk kan ik die nog even terugluisteren komende dagen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
Boh, Arctic Monkeys inmiddels met 5 noteringen in de Tijdloze
T ziet ernaar uit dat de snob2000 niet om 12 uur gaat uitkomenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik die nog even terugluisteren komende dagen.
In een interview zei Paul dat een bejaarde Joodse man hem boos opbelde omdat hij dacht dat het liedje Jude zei.quote:
Al besprokenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
In een interview zei Paul dat een bejaarde Joodse man hem boos opbelde omdat hij dacht dat het liedje Jude zei.
Idem. Even de hel inquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:45 schreef MTheBassman het volgende:
ik ga na kwien even boodschapjes doen denk ik. Ik vind belfast child niet zo erg als sommigen hier maar ik hoef het ook weer niet per se te horen.
Net nog ff bij de Appie geweest maar met de drukte viel het best mee hier.quote:
Gisteren Freddie: the final act gezien 😥quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:45 schreef Zorro het volgende:
Dit zingen als je weet dat je dood nadert
Ja en is Roger ook bij?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:47 schreef MTheBassman het volgende:
maar John, Deacon ook wel wat hoor jongens!
Die moet ik nog zien. Wel aanrader lijkt me dus.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gisteren Freddie: the final act gezien 😥
Broekiequote:Op vrijdag 31 december 2021 12:47 schreef Isorden het volgende:
Ook zo'n artiest die al dood was toen ik amper geboren was....
Week of 2 voor mn 1e verjaardag overleden
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien. Wel aanrader lijkt me dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |