SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon te lam om te wachten op een nieuw topic.quote:
zo rol ik.quote:
Nee te luiquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon te lam om te wachten op een nieuw topic.
Wat vervelend zeg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:55 schreef Karzai het volgende:
zus is hier over een half uur met gebak
die van de jumbo zijn een week oudquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:57 schreef Ama het volgende:
Bakker hier heeft dus ook oliebollen heb ze daar maar gekocht ipv Jumbo.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
die van de jumbo zijn een week oud
ik ookquote:
*belt om te verzetten*quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook
Wat romantisch dat we samen gaan
duh. viesdikSCquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:56 schreef Ama het volgende:
Wat zijn we weer lekker aan het vreten met z'n allen.
Iedereen de zesdequote:Op vrijdag 31 december 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook
Wat romantisch dat we samen gaan
memorabel momentquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:06 schreef Ama het volgende:
Ik ga mijn laatste wasje van 2021 maar eens draaien.
jij ook hequote:
sushi bestellenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
wat ga ik doen vandaag?
had gisteren planet coaster opgestart maar mijn pc sputterde wat tegen
ik zie het probleem nietquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zo wel gerookte zalm voor lunch
Ik ga zo tosti maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zo wel gerookte zalm voor lunch
das denk ik niet helemaal mijn dingquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:20 schreef dud0r het volgende:
maar ga assassin's creed odyssey spelen. goede 150 uur aan vermaak
Gewoon uit de kwiwikwraam. Dan is het lekker. En dan geeft het niet hoe het gemaakt is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wel uit de pan toch.
nee johquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:24 schreef Ama het volgende:
Het is te warm voor mijn elektrische dekentje.
het is 20 graden hier in de woonkamer zonder verwarming aanquote:
Oh heb verwarming wel aan maar het was vanochtend nog steeds 17 graden (en dat is best warm voor mijn woonkamer zonder verwarming 's nachts in de winter).quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is 20 graden hier in de woonkamer zonder verwarming aan
correctquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
pantosti beste tosti
@:franticdj is dit met mij eens
Belerend toontje, dat je niet mag klagen over 2021 zolang je gezond bent en een dak boven je hoofd hebt. Terwijl ze zelf altijd loopt te nuilen.quote:
is dat iemand die je echt kent of een bekend persoon?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Belerend toontje, dat je niet mag klagen over 2021 zolang je gezond bent en een dak boven je hoofd hebt. Terwijl ze zelf altijd loopt te nuilen.
Soort van influencer type. Loop al vaker met m'n ogen te rollen daar dus heb haar maar ontvolgd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat iemand die je echt kent of een bekend persoon?
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
Ik vond 2021 best een prima jaar eigenlijk.
met een tosti apparaat kan je geen kroon makenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een geweldig tostiapparaat.
Hm hm, veel minder reizen dan dit jaar is nauwelijks mogelijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Volgend jaar veel minder werken en veel meer reizen vind ik wel een strak plan.
dat zijn er 4 meer dan ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm hm, veel minder reizen dan dit jaar is nauwelijks mogelijkDit jaar maar 5 tripjes gemaakt, waarvan 3 in Nederland.
![]()
bij mij waren het ook maar 2 nachtjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren allemaal maar nachtjes of weekendjes, op twee weken Hongarije na.
Wel slim voordat dat ding ineens 9% duurder is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op de valreep toch nog maar even de IKEA-kast besteld voor de walk-in closet. Maandagmorgen om 8:00 ophalen
Ja wilde eerst bureau kopen bij de IKEA maar moeilijk moeilijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
De voorraad bij IKEA is wel een partij kut overal zeg.
Vind het vooral irritant wat ik wil hebben niet online verkrijgbaar is en ik het moet ophalenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
De voorraad bij IKEA is wel een partij kut overal zeg.
Wel goed voor de bankrekeningquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Vind het vooral irritant wat ik wil hebben niet online verkrijgbaar is en ik het moet ophalen
Heb gisteren mijn glas op het werk laten vallen dus dacht bestel ff online met nog wat dingen... Nou dus niet de kleinere glazen die ik voor de kinderen wil kon ik wel zo bestellen
Ik ga nu een deel in Breda halen, want nergens anders in Nederland op voorraad. En dan wat spullen late bezorgen die ze in Breda dan weer niet haddenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Vind het vooral irritant wat ik wil hebben niet online verkrijgbaar is en ik het moet ophalen
Heb gisteren mijn glas op het werk laten vallen dus dacht bestel ff online met nog wat dingen... Nou dus niet de kleinere glazen die ik voor de kinderen wil kon ik wel zo bestellen
Dan lust ze misschien ook wel een Buda-spies.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrouw, vegetarisch.
Op de eerste foto zit ze met een gigantische spies met vlees voor haar giechel.
WanT VeGeTaRiScH iS zO hiPquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrouw, vegetarisch.
Op de eerste foto zit ze met een gigantische spies met vlees voor haar giechel.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:07 schreef Haags het volgende:
Ik wil voor de laatste keer in 2021 even lunchgenot voor geopend verklaren
Vorige week was je nog zo blij dat het 15 graden zou zijn. Ik zit lekker in het zonnetje hier. Wel met een warme kop koffie.quote:
ja voel er niks van. Dekentje maar aangezetquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige week was je nog zo blij dat het 15 graden zou zijn. Ik zit lekker in het zonnetje hier. Wel met een warme kop koffie.
ik heb het al op halve tammequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:07 schreef Haags het volgende:
Ik wil voor de laatste keer in 2021 even lunchgenot voor geopend verklaren
Straks kun je niet meer zonder je dekentje en moet je het overal mee naartoe nemen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voel er niks van. Dekentje maar aangezet
Dat zou wel lastig zijnquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks kun je niet meer zonder je dekentje en moet je het overal mee naartoe nemen.
kom vechten dan!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom vechten dan!
met je kutstad om auto in te rijden
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]ja men wil graag de haHagenees uit de auto krijgen.
Koh Samui 31-12-2021quote:
ja hou op. Zie iedereen op het strand zittenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koh Samui 31-12-2021
25°C°F
Neerslagkans: 1%
Luchtvochtigheid: 74%
Wind: 12 km/h
Opklaringen met af en toe bewolking, vooral veel zonnige periodes
ik moest aan de kant van Rijswijk zijn gisteren. Was rond half 4 daar maar wat een drukte man, stapels stoplichten ook. De terugweg ging een stuk beter. Toen was het lekker rustigquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:11 schreef Haags het volgende:
[..]ja men wil graag de haHagenees uit de auto krijgen.
Bij de Boogaard daar zeker of stukje verderop?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik moest aan de kant van Rijswijk zijn gisteren. Was rond half 4 daar maar wat een drukte man, stapels stoplichten ook. De terugweg ging een stuk beter. Toen was het lekker rustig
als dat dat gigantische winkelcentrum bij rijswijk is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:18 schreef Haags het volgende:
[..]
Bij de Boogaard daar zeker of stukje verderop?
Mwah gigantisch... beetje vergane glorie. Bijna alles staat leeg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
als dat dat gigantische winkelcentrum bij rijswijk is.
dat is wel laatquote:
dat kan ik niet zien als ik er langs rijd. maar het zag er van buiten groot uit.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah gigantisch... beetje vergane glorie. Bijna alles staat leeg.
Ja dat herken ik wel daar, al kom ik er niet vaak gelukkig. Vooral Den Haag in op dat tijdstip is een drama.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat kan ik niet zien als ik er langs rijd. maar het zag er van buiten groot uit.
maar dat stuk tot aan waar ik ongeveer af moest slaan in den haag was stapvoets rijden
Dat zijn er 5 meer dan ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm hm, veel minder reizen dan dit jaar is nauwelijks mogelijkDit jaar maar 5 tripjes gemaakt, waarvan 3 in Nederland.
![]()
ja het was sowieso druk op de weg vond ik. ik ging rond 1730 ofzo weer weg daar en had nergens last van.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel daar, al kom ik er niet vaak gelukkig. Vooral Den Haag in op dat tijdstip is een drama.
Ik wilde uitslapen maar ja buren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:28 schreef LTVDK het volgende:
Heb mezelf gedwongen om wat uit te slapen vandaag maar nu voel ik me al de hele dag gaar
ben je nu sarcastisch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
als dat dat gigantische winkelcentrum bij rijswijk is.
had mijn eerste bijbaantje in de V&D in de boogaardquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Mwah gigantisch... beetje vergane glorie. Bijna alles staat leeg.
Gaat de BBQ straks weer aan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Ff rondje gemtbt
Hier een vergezicht met in de verte een enorm carbid kanon die werd voorbereid.
Verder op ook veel Carbid wielen gezien met jeugd gezellig aan de bier en oliebollen en een vuur erbij.
Dat was toch best een leuke winkel. Ik mis de V&D wel.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had mijn eerste bijbaantje in de V&D in de boogaard
Omg vroegâh altijd naar de schoolcampus.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat was toch best een leuke winkel. Ik mis de V&D wel.
ja zeker. Werkte bij la place en werd toen chef jus de orange... Hele dag sinassapels persenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Action enz zijn natuurlijk laatste jaren ook wel erg groot geworden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
Toch raar dat de winkel het niet heeft gered
chef jus de orangequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeker. Werkte bij la place en werd toen chef jus de orange... Hele dag sinassapels persen![]()
![]()
maar ging ook altijd graag in de v&d kijken.
Agenda's uitzoeken met het grootste goodiepakketquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Omg vroegâh altijd naar de schoolcampus.
was de action er al in de v&d tijd? Al kun je die winkels echt niet elkaar vergelijkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Action enz zijn natuurlijk laatste jaren ook wel erg groot geworden.
Naja ik weet wel van mensen om mij heen dat ze op den duur voor bijv. schoolspullen gewoon naar de Action gingen. Want tja eigenlijk zelfde spul alleen goedkoper.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was de action er al in de v&d tijd? Al kun je die winkels echt niet elkaar vergelijken
ja ze hadden ook altijd zo veel en van dat leuke kaftpapierquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Agenda's uitzoeken met het grootste goodiepakket
Toen ik mijn laatste koffer kocht was de V&D geloof ik al weg, dus die heb ik toen online besteld, ballie kan zich dat nog als de dag van gisteren herinnerenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:39 schreef Haags het volgende:
[..]
chef jus de orange
Ik kocht er ooit mijn eerste reiskoffers. Die gebruik ik nu nog
Die gaan al flink wat jaren mee.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik mijn laatste koffer kocht was de V&D geloof ik al weg, dus die heb ik toen online besteld, ballie kan zich dat nog als de dag van gisteren herinneren
het zag er groot uit van buitenafquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat hoor jij volgens mij wel vaker.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Boeken kaften! Wat een kutwerk was dat.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hadden ook altijd zo veel en van dat leuke kaftpapier
Zeker een leuke winkel maar met sommige dingen ook echt wel duur.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:36 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat ding bij ons echt niet door thuis want het kaftpapier was te duur dus kochten het volgend mij bij de zeeman ofzoquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze hadden ook altijd zo veel en van dat leuke kaftpapier
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:43 schreef Ama het volgende:
Je had wel altijd ook een grote cd-afdeling bij de V&D, dat vond ik altijd wel leuk.
kan er ook niks aan doen dat m'n buik zo groot isquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat hoor jij volgens mij wel vaker.
Minder vretenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
kan er ook niks aan doen dat m'n buik zo groot is
die heb ik ook nog in de doos liggenquote:
zeg eens niet van die gekke dingenquote:
Oooh die heb ik heel lang op het oog gehad in het wit. Had een super gave IKEA hack er van gezien. Probleem geen geschikte muur om hem neer te zettenquote:
succes met de achter plaat in je uppiequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
die heb ik ook nog in de doos liggen
ja nou dat wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Boeken kaften! Wat een kutwerk was dat.
Maja dat is tegenwoordig ook achterhaald.... Niemand koopt bijna nog cd's....quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en dan zo'n carroussel waar ze het schijfje uit haalden..
vond mn pa altijd geweldig om te doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Boeken kaften! Wat een kutwerk was dat.
tegen de tijd dat ik 'm in elkaar ga zetten zal ik wel even komen vloeken er overquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
succes met de achter plaat in je uppie
En veel spul kon je op den duur ergens anders ook wel goedkoper vinden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Maja dat is tegenwoordig ook achterhaald.... Niemand koopt bijna nog cd's....
Denk dat de v&d in bepaalde opzichten niet genoeg mee ging met de tijd qua assortiment
v&d is door een investeerder overgenomen die de panden verkocht heeft en toen er achter kwam dat de huur van diezelfde panden toch wel een stuk hoger wasquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Maja dat is tegenwoordig ook achterhaald.... Niemand koopt bijna nog cd's....
Denk dat de v&d in bepaalde opzichten niet genoeg mee ging met de tijd qua assortiment
niet aan mijn deurquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
tegen de tijd dat ik 'm in elkaar ga zetten zal ik wel even komen vloeken er over
In de eerste jaren van de middelbare school had iedereen op mijn school ook nog zo'n leren schooltas. Wat een ellende.quote:
Dat had je goed geregeld dan!quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
vond mn pa altijd geweldig om te doen
ordinairquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoeren neuken nooit meer werken dit jaar..
Kon je ookal in de jaren 90 hoor. Ik kocht mijn school spullen niet bij de v&d bijvoorbeeld. Dat kwam bij de HEMA vandaan, zeeman en lokale boekhandelquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:47 schreef Ama het volgende:
[..]
En veel spul kon je op den duur ergens anders ook wel goedkoper vinden.
Dat vind ik wel echt zieligquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:49 schreef FranticDJ het volgende:
Zo. lopen hier wat Ali's voorbij met een oorlogstrauma.. Die duiken nog net niet in een kuil onder de grond..
bij "wist jullie" haak ik wel een beetje afquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:52 schreef Recce het volgende:
Ik vind dit een goede beschouwing over vandaag:
[ twitter ]
Wat zegt u daar?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had jou niet heel sportief ingeschat
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:55 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
Die is weer klaar voor vanavond
Daar draaide het niet echt om natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij "wist jullie" haak ik wel een beetje af
Plein hier is nog prima qua wat er zit. Was ook best druk bij de click en collect als ik het zo zag. Ik moest ff naar de Kruitvat maar was best druk op het pleinquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:52 schreef Ama het volgende:
Ik was 2 weken geleden even in het centrum hier maar echt veel weg.. Etos, Bruna etc. Gewoon weg, zit ook niet ergens anders nu in het centrum.
Kun je gewoon bij de Blokker ophalen hoor. Dramaqueen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn kattenhaarplakroller is op![]()
Moet ik nu serieus online gaan bestellen ipv straks tijdens het boodschappen doen even langs de blokker ofzo te lopen
mja het is hier al heel de maand net de Gazastrook.. en sinds gisteren nog een beetje meer.quote:
die dingen hebben ze bij de appie ook gewoon ¯\_(ツ)_/¯quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
Moet ik nu serieus online gaan bestellen ipv straks tijdens het boodschappen doen even langs de blokker ofzo te lopen
En ditquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je gewoon bij de Blokker ophalen hoor. Dramaqueen.
Drankorgel, heu heu heuquote:
heb je je noice cancelling koptelefoon opquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is hier een groot stiltegebied.. echt zalig
Hier veel sier vuurwerk en echt mooiquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja het is hier al heel de maand net de Gazastrook.. en sinds gisteren nog een beetje meer.
Petjes die meuk uit golfjes gooien enzo
Ik heb een soort borstel die geweldig werkt tegen kattenharen. Die heeft ook een holster waarin je de borstel zelf weer kunt ontharen en dan kun je de haren als een pluk onderaan dat ding eruit pakken. Geen idee hoe het heet.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:54 schreef datismijnmening het volgende:
En dan in de rij gaan staanquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je gewoon bij de Blokker ophalen hoor. Dramaqueen.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan in de rij gaan staan
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je je noice cancelling koptelefoon op?
www.ikea.nlquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan in de rij gaan staan
In de wijk waar ik moest bezorgen totaal nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is hier een groot stiltegebied.. echt zalig
Echt? Nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
die dingen hebben ze bij de appie ook gewoon ¯\_(ツ)_/¯
zon rugzak die veel te laag hing? Die had ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:49 schreef Recce het volgende:
[..]
In de eerste jaren van de middelbare school had iedereen op mijn school ook nog zo'n leren schooltas. Wat een ellende.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
In de wijk waar ik moest bezorgen totaal niet![]()
![]()
![]()
Vertel me meerquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een soort borstel die geweldig werkt tegen kattenharen. Die heeft ook een holster waarin je de borstel zelf weer kunt ontharen en dan kun je de haren als een pluk onderaan dat ding eruit pakken. Geen idee hoe het heet.Was een keer bij de Dirk te koop.
Het is 14.00 uurquote:
Ik had een grote Kippling-rugzak, want ik vond die leren schooltassen lelijk en daarna gewoon een normale van O'Neill of zoquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:49 schreef Recce het volgende:
[..]
In de eerste jaren van de middelbare school had iedereen op mijn school ook nog zo'n leren schooltas. Wat een ellende.
Ja, ik ben nu pas op fokquote:
Bestel sushiquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
mijn lunch is al op en heb nog trek
Nee, veel erger joh! Zo'n ding:quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zon rugzak die veel te laag hing? Die had ik ook
nee doe ik wel gewoon hier en dan mention ik je welquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, veel erger joh! Zo'n ding:
[ afbeelding ]
Gewoon een Eastpak en dan bij de E de bovenste 2 streepjes met een zwarte stift inkleurenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een grote Kippling-rugzak, want ik vond die leren schooltassen lelijk en daarna gewoon een normale van O'Neill of zo
Er gingen echt zoveel boeken in, dat ik zowat krom liep![]()
Gelukkig had ik al heel snel een kluisje
Ook jij kan op de blokkeer lijstquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee doe ik wel gewoon hier en dan mention ik je wel
vals ditquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Laatste keer van het jaar
Dachten de andere kinderen dat je de docent was?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moet jij wetenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook jij kan op de blokkeer lijst
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een Eastpak en dan bij de E de bovenste 2 streepjes met een zwarte stift inkleuren
Bij ons hadden alle nerds van het vwo zo'n rugzakquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ditquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een Eastpak en dan bij de E de bovenste 2 streepjes met een zwarte stift inkleuren
Zo'n ding: https://www.blokker.nl/kl(...)pluizer/3471517.html Geen idee of deze goed is, maar hij lijkt erop. Bij de Dirk kostte dat ding maar 2 euro of zo.quote:
maar dan moet ze in de rij gaan staanquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo'n ding: https://www.blokker.nl/kl(...)pluizer/3471517.html Geen idee of deze goed is, maar hij lijkt erop. Bij de Dirk kostte dat ding maar 2 euro of zo.
Een mod?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ook jij kan op de blokkeer lijst
Oh dat laatste had ik dan weer niet, 95% van mijn boeken liet ik gewoon in mijn kluisje liggenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit
en 3x per jaar naar de schoenmaker om die rughengsels weer vast te laten naaien omdat je met teveel boeken rondloopt
Dat was verplicht. Pas ergens in de derde of vierde kwamen ze erachter dat het een beetje uit de tijd was en mocht je ook een rugtas gebruiken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Durfde je daarmee naar school?
Ik was een ijverige gymnasium leerlingquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat laatste had ik dan weer niet, 95% van mijn boeken liet ik gewoon in mijn kluisje liggen
Na ga zo zuipen, en vanavond naar vrienden, helemaal naar de kloten en van God los.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat de BBQ straks weer aan?
Ik gewoon een lamlendige mavo'er die school maar tijdsverspilling vondquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik was een ijverige gymnasium leerling
Haha, ja, die tassen waren echt dramatisch zwaar altijd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had een grote Kippling-rugzak, want ik vond die leren schooltassen lelijk en daarna gewoon een normale van O'Neill of zo
Er gingen echt zoveel boeken in, dat ik zowat krom liep![]()
Gelukkig had ik al heel snel een kluisje
Lijken mij nare tassenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was verplicht. Pas ergens in de derde of vierde kwamen ze erachter dat het een beetje uit de tijd was en mocht je ook een rugtas gebruiken.
moest je ook een uniform aan?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was verplicht. Pas ergens in de derde of vierde kwamen ze erachter dat het een beetje uit de tijd was en mocht je ook een rugtas gebruiken.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons hadden alle nerds van het vwo zo'n rugzak
En wij moesten ook 39383 miljoen km fietsen of zo.. dus ik had ook een spin.. anders donderde die tas van de fiets af..quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, ja, die tassen waren echt dramatisch zwaar altijd.
Nerd gespotquote:
Kon je wel bij de trappers?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wij moesten ook 39383 miljoen km fietsen of zo.. dus ik had ook een spin.. anders donderde die tas van de fiets af..
Also alsoquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn opa vroeger wel. Echte Hugo Boss
Schopt dan iemand tas van je fiets af.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wij moesten ook 39383 miljoen km fietsen of zo.. dus ik had ook een spin.. anders donderde die tas van de fiets af..
Jup was bij mij ook verplicht die rottassen. Gelukkig had iedereen ze dusquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Was het een Duitser?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn opa vroeger wel. Echte Hugo Boss
dat is toch geen rugzakquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij ons hadden alle nerds van het vwo zo'n rugzak
Dit en op het mbo was het helemaal erg, want toen kwam ik gewoon alleen opdagen voor de vakken die ik lastig vond (Wis-, natuur- en scheikunde). Verder zagen ze mij niet, want geen verplichte vakken en toch halenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik gewoon een lamlendige mavo'er die school maar tijdsverspilling vond
Nee, dat gelukkig niet, maar als het enigszins had gekund, hadden ze dat vast ook verplicht. Die school leefde echt nog in het verleden. Nare sfeer ook vaak, vond ik.quote:
Nee, gewoon 28 km heen en terug peddelenquote:
Nou eh.. gelukkig zaten er op die school alleen maar normale mensenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schopt dan iemand tas van je fiets af.
Ik toen ik toerisme deed kwam ik ook bijna alleen maar voor de talen, want dat vond ik wel leuke vakkenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit en op het mbo was het helemaal erg, want toen kwam ik gewoon alleen opdagen voor de vakken die ik lastig vond (Wis-, natuur- en scheikunde). Verder zagen ze mij niet, want geen verplichte vakken en toch halen
Riessenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, dat gelukkig niet, maar als het enigszins had gekund, hadden ze dat vast ook verplicht. Die school leefde echt nog in het verleden. Nare sfeer ook vaak, vond ik.
Ja, ik bedoel tas.quote:
Oh ja, dat gebeurde ook af en toe, dat je tas er half af lag onderweg. Ik moest 5 km fietsen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mij deden ze dat welquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou eh.. gelukkig zaten er op die school alleen maar normale mensen
Is wel goed voor je billenquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon 28 km heen en terug peddelen
je bent net wakkerquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel tas.Einde van de dag, sorry hoor
Ik kreeg bij mijn diploma-uitreiking het volgende te horen: 4E was alleen maar bij de vakken waar het echt moest en voor de rest zagen we haar nietquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik toen ik toerisme deed kwam ik ook bijna alleen maar voor de talen, want dat vond ik wel leuke vakken
Toerisme ja?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik toen ik toerisme deed kwam ik ook bijna alleen maar voor de talen, want dat vond ik wel leuke vakken
Wat een luxepaardquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh ja, dat gebeurde ook af en toe, dat je tas er half af lag onderweg. Ik moest 5 km fietsen.
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:10 schreef Karzai het volgende:
Zus is weer weg, ze nam naast het gebak ook een fles whisky voor me mee![]()
[ afbeelding ]
Trapte je ze dan ook terug?quote:
Ja, echt goddelijke billen nu...quote:
Sextoerisme?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja.. zou dat wel willen zeggen jaquote:
Ja tot ik stage had gelopen bij een reisbureau, toen was ik er wel klaar meequote:
Het was gewoon in Breda hoor, niet in Thailandquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt goddelijke billen nu...
Ik fietste vroeger ook 80 kilometer per dag, nog regelmatig dat vrouwen me najoelen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, echt goddelijke billen nu...
Via de achterkant van het station zeker?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was gewoon in Breda hoor, niet in Thailand
Nee hartje centrumquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Via de achterkant van het station zeker?
Kan er ook niets aan doenquote:
80 miljoen kilometer, toch?quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik fietste vroeger ook 80 kilometer per dag, nog regelmatig dat vrouwen me najoelen.
Nee ik fietste hard door zover dat dan gingquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trapte je ze dan ook terug?
Ik zat op de havoquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij mij ook. Dat waren altijd Neanderthalers van de HAVO.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik fietste vroeger ook 80 kilometer per dag, nog regelmatig dat vrouwen me najoelen.
Oh ze gaan al best lang mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 14:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
https://scotchwhisky.com/whiskypedia/1822/benromach/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |