SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon te lam om te wachten op een nieuw topic.quote:
zo rol ik.quote:
Nee te luiquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon te lam om te wachten op een nieuw topic.
Wat vervelend zeg.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:55 schreef Karzai het volgende:
zus is hier over een half uur met gebak
die van de jumbo zijn een week oudquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:57 schreef Ama het volgende:
Bakker hier heeft dus ook oliebollen heb ze daar maar gekocht ipv Jumbo.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
die van de jumbo zijn een week oud
ik ookquote:
*belt om te verzetten*quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook
Wat romantisch dat we samen gaan
duh. viesdikSCquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:56 schreef Ama het volgende:
Wat zijn we weer lekker aan het vreten met z'n allen.
Iedereen de zesdequote:Op vrijdag 31 december 2021 11:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook
Wat romantisch dat we samen gaan
memorabel momentquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:06 schreef Ama het volgende:
Ik ga mijn laatste wasje van 2021 maar eens draaien.
jij ook hequote:
sushi bestellenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:09 schreef bitterbal het volgende:
wat ga ik doen vandaag?
had gisteren planet coaster opgestart maar mijn pc sputterde wat tegen
ik zie het probleem nietquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zo wel gerookte zalm voor lunch
Ik ga zo tosti maken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zo wel gerookte zalm voor lunch
das denk ik niet helemaal mijn dingquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:20 schreef dud0r het volgende:
maar ga assassin's creed odyssey spelen. goede 150 uur aan vermaak
Gewoon uit de kwiwikwraam. Dan is het lekker. En dan geeft het niet hoe het gemaakt is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wel uit de pan toch.
nee johquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:24 schreef Ama het volgende:
Het is te warm voor mijn elektrische dekentje.
het is 20 graden hier in de woonkamer zonder verwarming aanquote:
Oh heb verwarming wel aan maar het was vanochtend nog steeds 17 graden (en dat is best warm voor mijn woonkamer zonder verwarming 's nachts in de winter).quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is 20 graden hier in de woonkamer zonder verwarming aan
correctquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
pantosti beste tosti
@:franticdj is dit met mij eens
Belerend toontje, dat je niet mag klagen over 2021 zolang je gezond bent en een dak boven je hoofd hebt. Terwijl ze zelf altijd loopt te nuilen.quote:
is dat iemand die je echt kent of een bekend persoon?quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Belerend toontje, dat je niet mag klagen over 2021 zolang je gezond bent en een dak boven je hoofd hebt. Terwijl ze zelf altijd loopt te nuilen.
Soort van influencer type. Loop al vaker met m'n ogen te rollen daar dus heb haar maar ontvolgd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat iemand die je echt kent of een bekend persoon?
Ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:30 schreef Ama het volgende:
Ik vond 2021 best een prima jaar eigenlijk.
met een tosti apparaat kan je geen kroon makenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gewoon een geweldig tostiapparaat.
Hm hm, veel minder reizen dan dit jaar is nauwelijks mogelijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
Volgend jaar veel minder werken en veel meer reizen vind ik wel een strak plan.
dat zijn er 4 meer dan ikquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm hm, veel minder reizen dan dit jaar is nauwelijks mogelijkDit jaar maar 5 tripjes gemaakt, waarvan 3 in Nederland.
![]()
bij mij waren het ook maar 2 nachtjesquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waren allemaal maar nachtjes of weekendjes, op twee weken Hongarije na.
Wel slim voordat dat ding ineens 9% duurder is.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Op de valreep toch nog maar even de IKEA-kast besteld voor de walk-in closet. Maandagmorgen om 8:00 ophalen
Ja wilde eerst bureau kopen bij de IKEA maar moeilijk moeilijk.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
De voorraad bij IKEA is wel een partij kut overal zeg.
Vind het vooral irritant wat ik wil hebben niet online verkrijgbaar is en ik het moet ophalenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
De voorraad bij IKEA is wel een partij kut overal zeg.
Wel goed voor de bankrekeningquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Vind het vooral irritant wat ik wil hebben niet online verkrijgbaar is en ik het moet ophalen
Heb gisteren mijn glas op het werk laten vallen dus dacht bestel ff online met nog wat dingen... Nou dus niet de kleinere glazen die ik voor de kinderen wil kon ik wel zo bestellen
Ik ga nu een deel in Breda halen, want nergens anders in Nederland op voorraad. En dan wat spullen late bezorgen die ze in Breda dan weer niet haddenquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:46 schreef Goitske het volgende:
[..]
Vind het vooral irritant wat ik wil hebben niet online verkrijgbaar is en ik het moet ophalen
Heb gisteren mijn glas op het werk laten vallen dus dacht bestel ff online met nog wat dingen... Nou dus niet de kleinere glazen die ik voor de kinderen wil kon ik wel zo bestellen
Dan lust ze misschien ook wel een Buda-spies.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrouw, vegetarisch.
Op de eerste foto zit ze met een gigantische spies met vlees voor haar giechel.
WanT VeGeTaRiScH iS zO hiPquote:Op vrijdag 31 december 2021 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Vrouw, vegetarisch.
Op de eerste foto zit ze met een gigantische spies met vlees voor haar giechel.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:07 schreef Haags het volgende:
Ik wil voor de laatste keer in 2021 even lunchgenot voor geopend verklaren
Vorige week was je nog zo blij dat het 15 graden zou zijn. Ik zit lekker in het zonnetje hier. Wel met een warme kop koffie.quote:
ja voel er niks van. Dekentje maar aangezetquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige week was je nog zo blij dat het 15 graden zou zijn. Ik zit lekker in het zonnetje hier. Wel met een warme kop koffie.
ik heb het al op halve tammequote:Op vrijdag 31 december 2021 13:07 schreef Haags het volgende:
Ik wil voor de laatste keer in 2021 even lunchgenot voor geopend verklaren
Straks kun je niet meer zonder je dekentje en moet je het overal mee naartoe nemen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voel er niks van. Dekentje maar aangezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |