quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
ik speel dus geoguessr, en er zijn heel veel plekken op de wereld die geen straatnamen hebben, dus ik vind Bono nou niet bepaald specifiek hier
Wist je dat dit het 4e nummer dat uit de top 100 is gevallenquote:
Floorgasmequote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef houdjemond het volgende:
Oorgasme is toch helemaal geen relatief nieuw woord
Zoveel, maar die startte Guaranteed in om hem vervolgens na een paar seconden te stoppen omdat hij zijn momentje vergat te pakken over Peter R. Een simpel mens zou denken: doe dat NA de plaat, maar Rick is geen simpel mens.quote:
Wat moeten we toch zonder jou Hansie?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wist je dat dit het 4e nummer dat uit de top 100 is gevallen
Zo weer 3 nummers achter elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wist je dat dit het 4e nummer dat uit de top 100 is gevallen
Zoals Sounds of Silence van Disturbedquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef houdjemond het volgende:
Nou hier had dus iets anders kunnen staan
Dar had Bart helemaal zijn bek niet uitgekregenquote:
De DJ's beginnen te denken dat wij Radio 2 luisteren om de DJ's zelf.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze lullen allemaal meer dit jaar, alsof er tijd over is
Ik wil niet weten wat Edge dan doet bij jouquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef AgeEll het volgende:
Als dit live wordt gespeeld en the Edge begint, kippenvek tot op mijn ballen
Ja zeg dan had dit nog hoger gestaan!quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef houdjemond het volgende:
Nou hier had dus iets anders kunnen staan
Hoe zou dat nu komen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze lullen allemaal meer dit jaar, alsof er tijd over is
Hej hej tis nog vroeg, lief doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zoals Sounds of Silence van Disturbed
Cities Skylinesquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik moet nu denken aan Cities Skylines. Dat je uren aan het spelen bent en je dan bedenkt, oh ja, ik heb nooit mijn straten namen gegeven. En dat ze dan allemaal van die generieke namen hebben.
Ohja, sjipsquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja zeg dan had dit nog hoger gestaan!
Kan je daarin namen straten geven?!quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik moet nu denken aan Cities Skylines. Dat je uren aan het spelen bent en je dan bedenkt, oh ja, ik heb nooit mijn straten namen gegeven. En dat ze dan allemaal van die generieke namen hebben.
Het Studio Sport-syndroom. Denken dat de hoge luistercijfers zijn vanwege de presentatoren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De DJ's beginnen te denken dat wij Radio 2 luisteren om de DJ's zelf.
Manipulatie?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo weer 3 nummers achter elkaar
Riekt naar..
Waarschijnlijk omdat het navigatiesysteem hem verwartquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
deze doet me heel weinig, kabbelt een beetje door dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |