Zo weer 3 nummers achter elkaarquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Wist je dat dit het 4e nummer dat uit de top 100 is gevallen
Zoals Sounds of Silence van Disturbedquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef houdjemond het volgende:
Nou hier had dus iets anders kunnen staan
Dar had Bart helemaal zijn bek niet uitgekregenquote:
De DJ's beginnen te denken dat wij Radio 2 luisteren om de DJ's zelf.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze lullen allemaal meer dit jaar, alsof er tijd over is
Ik wil niet weten wat Edge dan doet bij jouquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef AgeEll het volgende:
Als dit live wordt gespeeld en the Edge begint, kippenvek tot op mijn ballen
Ja zeg dan had dit nog hoger gestaan!quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef houdjemond het volgende:
Nou hier had dus iets anders kunnen staan
Hoe zou dat nu komen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze lullen allemaal meer dit jaar, alsof er tijd over is
Hej hej tis nog vroeg, lief doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zoals Sounds of Silence van Disturbed
Cities Skylinesquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik moet nu denken aan Cities Skylines. Dat je uren aan het spelen bent en je dan bedenkt, oh ja, ik heb nooit mijn straten namen gegeven. En dat ze dan allemaal van die generieke namen hebben.
Ohja, sjipsquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja zeg dan had dit nog hoger gestaan!
Kan je daarin namen straten geven?!quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik moet nu denken aan Cities Skylines. Dat je uren aan het spelen bent en je dan bedenkt, oh ja, ik heb nooit mijn straten namen gegeven. En dat ze dan allemaal van die generieke namen hebben.
Het Studio Sport-syndroom. Denken dat de hoge luistercijfers zijn vanwege de presentatoren.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De DJ's beginnen te denken dat wij Radio 2 luisteren om de DJ's zelf.
Manipulatie?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zo weer 3 nummers achter elkaar
Riekt naar..
Waarschijnlijk omdat het navigatiesysteem hem verwartquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:50 schreef MTheBassman het volgende:
deze doet me heel weinig, kabbelt een beetje door dit.
Aan straten, aan wijken, aan gebouwen zelfsquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je daarin namen straten geven?!![]()
Nooit gedaan. Nou heb ik het ook weer niet zo heel veel gespeeld, maar goed.
Dodenbonus?quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:52 schreef Idisrom het volgende:
Elvis lijkt alleen maar populairder te worden.
Al besproken in topic 21quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:53 schreef Zorro het volgende:
Man dat volgende uur he......
BWWOOOOAAAAAAAAHHHHHHHH
Kan me niet schelen wat er gebeurt, broekje gaat uit en gaat het hele uur niet meer aan
whole lotta rosie stemlijstgenot wordt echt even alles slopenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:53 schreef Zorro het volgende:
BWWOOOOAAAAAAAAHHHHHHHH
Kan me niet schelen wat er gebeurt, broekje gaat uit en gaat het hele uur niet meer aan
Mag zo terug in de top 100.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:54 schreef Cassa95 het volgende:
Stond ooit in de top 100 he, dat weten niet veel mensen
Vandaag überhaupt een broek aan doenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:53 schreef Zorro het volgende:
BWWOOOOAAAAAAAAHHHHHHHH
Mwah, alleen Elvis blijft bestaan denk ik zoquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:53 schreef MTheBassman het volgende:
deze staat nog best hoog, gezien dat oude artiesten als Elvis wel langzaamaan ui de lijst gaan verdwijnen denk ik.
God zij geloofd & geprezenquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:52 schreef Pino112 het volgende:
Ik denk dat dit de laatste van Elvis.
Whole Lotta Rosie gateway naar mn liefde voor rock genotquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:54 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
whole lotta rosie stemlijstgenot wordt echt even alles slopen
Intro genot!quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Whole Lotta Rosie gateway naar mn liefde voor rock genot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |