Nooit geweten.quote:
Thuis op MacBook of iMac.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:33 schreef Zwansen het volgende:
Maar zitten mensen nu echt nog achter hun computer te fokken dan?
Valt me mee hoe snel Adele weg isquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Na dit uur verlost van Hazes en van Adele
Dit neem ik terug. Wist niet dat Andre weer kwam...quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:33 schreef 4-elements het volgende:
Kreeg net pakketje van de buurvrouw binnen. Nuttige informatie: niet thuis, dus muziek harder
Kleine Jungenquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:34 schreef LTVDK het volgende:
Van welke Duitse plaat is dit een cover?
Dank, geaccepteerdquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:34 schreef MadMaster het volgende:
Namens alle Amsterdammers de oprechte excuses voor dit gekweel…
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:34 schreef DecoAoreste het volgende:
Na dit uur verlost van Hazes en van Adele
Prachtig dit tochquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:34 schreef houdjemond het volgende:
Ik brul maar mee in bedik word echt oud kinders
Lijkt me ook een rare naam voor zijn jongeheerquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:34 schreef Terreros85 het volgende:
maar die 'kleine jongen' is dus niet Dre Hazes jr. he
Werkt echt veel gebruiksvriendelijker. Maar mijn gezin vindt dat niet zo gezellig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:33 schreef Zwansen het volgende:
Maar zitten mensen nu echt nog achter hun computer te fokken dan?
quote:Op vrijdag 31 december 2021 10:34 schreef Poppejans het volgende:
Roggel wist wel op d'r 15e wat ze met Dre's kleine jongen doen moest
* kotssss
Ik was gister 'aan het werk', maar vandaag is vrijdag. Ik ben ambtenaar, dus vandaag werk ik soberso nietquote:
Nee melvyn mag van rachel niet in beeldquote:Op vrijdag 31 december 2021 10:34 schreef Terreros85 het volgende:
maar die 'kleine jongen' is dus niet Dre Hazes jr. he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |