*Jan met de korte achterlulquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:00 schreef Zorro het volgende:
O dat meen je niet...
JA DENK JE DAT IK VOOR JAN MET DE KORTE LUL BEL OFZO
BBBquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:01 schreef peaceman het volgende:
Waarom staat Caroline zo vreselijk hoog
Skihutaids en dartsen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:01 schreef peaceman het volgende:
En haten op Billie Jeanquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Haten op Your Song, dag @:-EDMAN jij bent af
Omdat het voetvolk beslistquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:01 schreef peaceman het volgende:
Ik haat op MJ. Held uit jeugd. Hoe geniaal hij ook is. En zielig. Blijft een viespeukquote:
Nooit bewezenquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:03 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik haat op MJ. Held uit jeugd. Hoe geniaal hij ook is. En zielig. Blijft een viespeuk
Tja, OJ Simpson ook nietquote:
Dat was toch wel bewezen? Echter de Jury ..quote:
Iedereen is onschuldig tot dat ie schuldig is bevondenquote:
Als de jury het afwijst, is het dan bewezen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:04 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat was toch wel bewezen? Echter de Jury ..
This one is for Rodney King!
Kan er nog steeds niet over uit dat die vrouw zo heet. Ze ziet eruit als een Carolienquote:
Ja.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:05 schreef peaceman het volgende:
Ik zie dat ik wonderwall gemist heb. Klopt dat?
Goed gedaan Peacemanquote:
Nee, je hebt niks gemist…quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:05 schreef peaceman het volgende:
Ik zie dat ik wonderwall gemist heb. Klopt dat?
En Don't Look Back In Anger staat zowaar een keer hogerquote:
Dan zijn we daar over eensquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
True thaten ja, Billie Jean is geniaal
Ook veel te hoogquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
En Don't Look Back In Anger staat zowaar een keer hoger
Ik heb Michael Jackson nooit zo geweldig gevonden.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:05 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
True thaten ja, Billie Jean is geniaal
Ik was 10 rond die tijd, mee opgegroeid enzo. Eigenlijk is Quincy Jones natuurlijk geniaalquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:07 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb Michael Jackson nooit zo geweldig gevonden.
Beat It en Dirty Diana, dat was het wel.
Wel goed gemaakt allemaal maar niet mijn muziek.
Dat zijn ze toch allemaalquote:
Blij dat de dames hier een leeftijd hebben dat ze zichzelf wel vermakenquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:07 schreef EDMAN- het volgende:
Enjoy the silence en dan zullen we de kinderen eens aankleden en richting speeltuin
Daar zit ook wat inquote:
Niks "eigenlijk". Film is ook een aanrader!quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:08 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik was 10 rond die tijd, mee opgegroeid enzo. Eigenlijk is Quincy Jones natuurlijk geniaal
Ik wacht met smart op dat moment (en later ga ik het missen, deze tijd enz.). Net weer een volle pamper from hell mogen verschonen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Blij dat de dames hier een leeftijd hebben dat ze zichzelf wel vermakenWel wat sociale activiteiten vandaag, maar gezien de platen vandaag niet heel vreselijk om stukken te missen.
Die ga ik eens noteren, dankquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niks "eigenlijk". Film is ook een aanrader!
"Oh gaan jullie afspreken vanavond? Nee, ik ga niet mee, ik heb al afgesproken"quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op dat moment (en later ga ik het missen, deze tijd enz.). Net weer een volle pamper from hell mogen verschonen.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Oh gaan jullie afspreken vanavond? Nee, ik ga niet mee, ik heb al afgesproken"
Over een paar jaar denk je daar met smart aan terug idd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op dat moment (en later ga ik het missen, deze tijd enz.). Net weer een volle pamper from hell mogen verschonen.
Fijn dat mijn mening langzaam doorsijpelt in dit topic.quote:
Vind ik al heel langquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fijn dat mijn mening langzaam doorsijpelt in dit topic.
Ik vond dit al hoog staan toen het op 330 stondquote:
Op 1330 ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dit al hoog staan toen het op 330 stond
Rauw, hard, jaren 90 nostalgiequote:Op vrijdag 31 december 2021 09:16 schreef Zorro het volgende:
Nirvana...
Nooit begrepen wat mensen daarin zien
Nou je het zegt...quote:
Hey halloquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:17 schreef 4-elements het volgende:
Hier ben ik dan weer, zoals ik ben.
Hopelijk heeft 'ie er zelf niet zo veel last van gehad…quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blijft toch een pijnlijk verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |