Blij dat de dames hier een leeftijd hebben dat ze zichzelf wel vermakenquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:07 schreef EDMAN- het volgende:
Enjoy the silence en dan zullen we de kinderen eens aankleden en richting speeltuin
Daar zit ook wat inquote:
Niks "eigenlijk". Film is ook een aanrader!quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:08 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik was 10 rond die tijd, mee opgegroeid enzo. Eigenlijk is Quincy Jones natuurlijk geniaal
Ik wacht met smart op dat moment (en later ga ik het missen, deze tijd enz.). Net weer een volle pamper from hell mogen verschonen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:08 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Blij dat de dames hier een leeftijd hebben dat ze zichzelf wel vermakenWel wat sociale activiteiten vandaag, maar gezien de platen vandaag niet heel vreselijk om stukken te missen.
Die ga ik eens noteren, dankquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niks "eigenlijk". Film is ook een aanrader!
"Oh gaan jullie afspreken vanavond? Nee, ik ga niet mee, ik heb al afgesproken"quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op dat moment (en later ga ik het missen, deze tijd enz.). Net weer een volle pamper from hell mogen verschonen.
quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:10 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Oh gaan jullie afspreken vanavond? Nee, ik ga niet mee, ik heb al afgesproken"
Over een paar jaar denk je daar met smart aan terug idd.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:10 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ik wacht met smart op dat moment (en later ga ik het missen, deze tijd enz.). Net weer een volle pamper from hell mogen verschonen.
Fijn dat mijn mening langzaam doorsijpelt in dit topic.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |