Welk andere hek bedoel je? De nieuwe poort en de plaats van het oude hek is bij de zijgevel van het huis (ongeveer 13 meter).quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 00:36 schreef Seven. het volgende:
Ik zie dat ik een paar mooie updates gemist heb. Doorgebikkeld weer.
En fijn dat jullie weer meters kunnen maken met het stuk tuin om het terras. Grenst dat andere hek daar ook niet aan?
Zijn steenschotten (eigenlijk bedoeld voor de schutting) en zijn inderdaad huge, namelijk 1.45x95.quote:Op maandag 22 augustus 2022 07:20 schreef Seven. het volgende:
Hard gewerkt weer! Hoe groot zijn de tegels onder de overkapping eigenlijk? Ze zien er echt huge uit (hou ik van).
Ik vind dit er zo gaaf uit zien! Doe je ook bruiloften?quote:Op zondag 21 augustus 2022 23:17 schreef SV-tje het volgende:
Inmiddels weer een paar dagen en heel veel kleine klusjes en ritjes naar de bouwmarkt (en verfwinkel, m2 op het blik haalden we niet op blank hout) later.
Komend weekend hebben we een feest voor mijn moeders en mijn verjaardag, aangezien er veel ouderen en een echtpaar in een rolstoel komen moest de overkappingsvloer wat groter en begaanbaar gemaakt worden.
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:39 schreef Puala het volgende:
Hard gewerkt weer. Die overkapping is echt mega mega
Dank je! Ik zou in de toekomst wel een soort pop-up vergaderruimte willen verhuren, ooit een heisessie op die manier gehad en vanaf dat moment dacht ik dat wil ik ook.quote:Op maandag 22 augustus 2022 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind dit er zo gaaf uit zien! Doe je ook bruiloften?
Dank je! We hebben dan ook een heleboel kozijnen etc, staan nog niet eens allemaal in de lak.quote:Op maandag 22 augustus 2022 11:25 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ziet er erg mooi uit allemaal. En jullie lakken wat af zeg!
We hadden gehoopt al wat verder te zijn, maar goed nu moet men het hier mee doen.quote:Op maandag 22 augustus 2022 22:19 schreef yinu het volgende:
Mooi allemaal zeg! Dat wordt vast een heel leuk feestje. En ik kan me voorstellen dat dit echt een toplocatie voor een heisessie of een bruiloft kan zijn. Alleen… moeten die mensen dan bij jou naar de wc?
Ik bedoelde ook meer met een bruiloft dan met een heisessiequote:Op dinsdag 23 augustus 2022 00:16 schreef SV-tje het volgende:
[..]
We hadden gehoopt al wat verder te zijn, maar goed nu moet men het hier mee doen.
Voor een hei sessie met 10 personen moet gebruik van het toilet geen probleem zijn. Bij veel meer mensen lijkt me dat niet praktisch. Ook al komt er in de toekomst nog een toilet die vanuit de tuin bereikbaar is (met douche en sauna), zodat we zelf ook niet nat van de zwemvijver of na de sauna de hele woonkamer en hal door hoeven.
Maar goed dat zijn mooie toekomst plannen. Nu eerst de komende maanden/jaren zorgen dat wat we nu staat af komt en dan gaan we ons richten op de tuin etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |