Vooral dankzij die leuke FOK’ers natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eurovision In Concert in 2018. Überhaupt mijn eerste concert ook, met leuke Fok!ers van hier, en samen zo'n faxbeleving ervaring
Grappig, dat vond ik het minste van de 4 keer AF die ik meemaakte.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arcade Fire op BKS en later nog een eigen show in Sportpaleis
Rammstein in het Gelredome
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar vraag je wat![]()
Heb geen los concert dat er duidelijk bovenuit steekt, maar ik denk wel dat ik Editors de beste liveband vind. Die voegen zó extreem veel toe ten opzichte van alleen maar naar het album luisteren, en ze doen het met zo bizar veel gevoel.
Bliep..bleeep...bliep b,lieepquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
AutocorrectMoet natuurlijk fanbeleving zijn
Faxflop werd in ESF ook al een keer een begrip op deze manier
ben niet zo van nummers met rap ertussendoor.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet overtuigd. Denk toch dat ik die leuker vind.
Klinkt als een top ervaringquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Los vast in mijn dorpje. Doe Maar, Vanessa gaf me nog een kusje... dat was het wel
Lastig, meeste optredens die ik heb gezien waren bij festivals, tis een beetje blurry allemaalquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:50 schreef ok01 het volgende:
Wat is het beste concert dat jullie ooit hebben meegemaakt?
Deze is wel grappig...quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:50 schreef ok01 het volgende:
Iets van 8 keer live gezien ofzo en ze verbazen me iedere keer weerquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:53 schreef ok01 het volgende:
[..]ik neem me al jaren voor om ze een keer te zien, nog steeds niet gedaan. Gaat voorlopig ook nog niet gebeuren waarschijnlijk
Appelpop 2012, laatste optreden Heideroosjes. Niet eens zozeer door de Heideroosjes, maar door de ervaring. Ik was een angstige puppie die met ervaren moshpit-gangers meeging. "Arnie, geen zorgen, een moshpit begint pas enkele rijen in, first row sta je safe." Even later waren ALLE rijen achter ons weg/opgegaan in de circlepit, en hing ik midden in een huge circlepit rondom de zendtoren van Appelpop 2012 vast aan de railing van het podiumquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:50 schreef ok01 het volgende:
Beide ervaringen vind ik super. 2018 omdat het voor het eerst zo was met elkaar met een heel groepjequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:52 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vooral dankzij die leuke FOK’ers natuurlijk![]()
2019 vond ik nog mooier, omdat we toen ‘wisten’ dat Duncan ging winnen
Rammstein lijkt me heel gaafquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Arcade Fire op BKS en later nog een eigen show in Sportpaleis
Rammstein in het Gelredome
Grappig, ik vond Editors live juist echt enorm saai.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daar vraag je wat![]()
Heb geen los concert dat er duidelijk bovenuit steekt, maar ik denk wel dat ik Editors de beste liveband vind. Die voegen zó extreem veel toe ten opzichte van alleen maar naar het album luisteren, en ze doen het met zo bizar veel gevoel.
Mijn eerste moshpit was Flogging Molly op Lowlands 2011. Ik deed vooral mee omdat ik graag vooraan wilde staan bij Within Temptation, die erna kwamen, en moshen was een makkelijke manier om je naar voren te wurmenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Appelpop 2012, laatste optreden Heideroosjes. Niet eens zozeer door de Heideroosjes, maar door de ervaring. Ik was een angstige puppie die met ervaren moshpit-gangers meeging. "Arnie, geen zorgen, een moshpit begint pas enkele rijen in, first row sta je safe." Even later waren ALLE rijen achter ons we en hing ik midden in een huge circlepit rondom de zendtoren van Appelpop 2012 vast aan de railing van het podium
Ik zou ze in 2020 eindelijk gaan zien.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:54 schreef ok01 het volgende:
[..]
Rammstein lijkt me heel gaaf![]()
Staat op m'n bucketlist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |