Oneens maar dat zijn wel een paar van de betere jaquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Under Pressure, Somebody To Love, Killer Queen, Don't Stop Me Now, anders niets.
Geen Now I;m Here of Tie Your Mother Downquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Under Pressure, Somebody To Love, Killer Queen, Don't Stop Me Now, anders niets.
Oh ja die is prima.quote:
Who Wants To Live Forever is de beste Queen, change my mind.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Boudewijn Büch die het met een dame namens de VARA presenteerde in een lullig studio'tje in Hilversum. Er is één moment dat zij vanuit die studio over de héle wereld te zien waren om over te schakelen naar BB King(?) in Den Haag.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Live Aid helemaal live (nou ja op TV) meegemaakt.
En toen al direct merken hoe goed dat optreden van Queen was tegeover de rest
Met E.T.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:50 schreef ok01 het volgende:
Wat is het beste contact dat jullie ooit hebben meegemaakt?
Fixedquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:49 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nouuu, Phil Collins bij Led Zeppelin was wel een beetje tephil van het goede.
Hoe moet ik dit lezen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:50 schreef ok01 het volgende:
Wat is het beste concert dat jullie ooit hebben meegemaakt?
wat voor soort contactquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:50 schreef ok01 het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:50 schreef TheVulture het volgende:
Mooiste van Queen zijn Innuendo en Love of my Life
Radioheadquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:50 schreef ok01 het volgende:
Oeeeh, Best Friend-Five.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als ik met vrienden ben bestaat soms echt de helft van ons gesprek uit HIMYM-referenties
Eurovision In Concert in 2018. Überhaupt mijn eerste concert ook, met leuke Fok!ers van hier, en samen zo'n faxbeleving ervaringquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:50 schreef ok01 het volgende:
Stroom installeren ofzo.quote:
De mooiste van Queen zijn seizoensgevoelig.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:50 schreef TheVulture het volgende:
Mooiste van Queen zijn Innuendo en Love of my Life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |