Laggedquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
AND AYE WOULD WALK FIVE HUNDRED MILES
Heel Live Aidquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
HÉÉL Queen op LiveAid. Twee keer Bohemian Rhapsody in de bios gezien (ik die twee keer achter elkaar naar dezelfde film ga is uitzonderlijk), eerste keer in IMAX... Ik werd omver geblazenEn ja, ik kende het origineel al
Trustequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
Na deze knaller van Normaal zwaai ik af. Ik wens jullie nog veel luisterplezier en voor degenen die ik voor die tijd niet meer spreek alvast een gelukkig Nieuwjaar gewenst
Live Aid helemaal live (nou ja op TV) meegemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
HÉÉL Queen op LiveAid. Twee keer Bohemian Rhapsody in de bios gezien (ik die twee keer achter elkaar naar dezelfde film ga is uitzonderlijk), eerste keer in IMAX... Ik werd omver geblazenEn ja, ik kende het origineel al
Proclaimers? Ril… heb ik helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Eens. Ik stond al in de startblokken klaar voor een songtekstquote:
Als ik met vrienden ben bestaat soms echt de helft van ons gesprek uit HIMYM-referentiesquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Under Pressure, Somebody To Love, Killer Queen, Don't Stop Me Now, anders niets.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag (zoals de meeste nummers van Queen) wel weer terug naar zijn positie van 2017, maar gewoon een leuk liedje ja
Van hetzelfdequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
Na deze knaller van Normaal zwaai ik af. Ik wens jullie nog veel luisterplezier en voor degenen die ik voor die tijd niet meer spreek alvast een gelukkig Nieuwjaar gewenst
Ben trots op jequote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga voor het eerst niet op teevee zijn tijdens het walsje. Jaar toch nog geslaagd
Dat was vanwege die film toen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mag (zoals de meeste nummers van Queen) wel weer terug naar zijn positie van 2017, maar gewoon een leuk liedje ja
nouuu. Zaten ook wat misperen tussen. Led Zep. Elton Johnquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel Live Aid![]()
Sadé
Ultravovox
en nog wat prutsers
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
Gelukkig nieuwjaar alvast boerenkeerl!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
Slaap lekker pzzhshs!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef PzKpfw het volgende:
Wie??quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
nouuu. Zaten ook wat misperen tussen. Led Zep. Elton John
Nouuu, Phil Collins bij Led Zeppelin was wel een beetje teveel van het goede.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel Live Aid![]()
Sadé
Ultravovox
en nog wat prutsers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |