Top 2. Misschien wel 1.quote:
oh die ga ik nog even vangen dan want die ken ik niet nog.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is Joe Walsh en Dave Grohl
Eensch!quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je gekaapt wordt ben je meestal gewoon te traag
En ik heb de titel niet aangepast omdat ik anders toch weer door iemand anders hier gekaapt zou wordenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had de Lapo volgens mijn eigen scherm?
Grote vent! +1quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
HIER HEB IK OP GESTEMD!!!!
Omdat George Harrison een God is en God nu bij George Harrison is.
Dankjewel Pippen
Ik doe niets.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ik heb de titel niet aangepast omdat ik anders toch weer door iemand anders hier gekaapt zou worden
Kloptquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En dat is?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier is een eenduidig antwoord op dat voor elke vrouw geldt
Oops... dan is het gewoon de titel. Mea Culpa !quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
En ondanks dat het een gitaarnummer is vind ik juist Grohl daar geweldigquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:26 schreef Ondeugend_is_woedend het volgende:
[..]
oh die ga ik nog even vangen dan want die ken ik niet nog.
Deze Kever is ook gewoon lekker hoor
LEGENDARISCH, zou Van Inkel zeggen. En waar blijft de gitaar van Prince op het eind?quote:
Maar nu weet ik nog steeds niet of ik hard of zacht moet beffen.quote:
Nou.......quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over beffen?
Zij vinden jouw muziek ook niet zo best.quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb niet zoveel met de muziek van The Beatles.
op je ui, is dat die knakker van zwemmen in bacardi lemon?quote:Op vrijdag 31 december 2021 00:27 schreef PzKpfw het volgende:
Ik heb niet zoveel met de muziek van The Beatles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |