SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga mijn dart carrière maar in de kast steken
ik probeerde 180 te gooien
zo dan koekoekquote:Op donderdag 30 december 2021 23:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Na het WK Darts mag Fok de grond in zakken.
Geen warm bad meer, voetbal is geen reet aan zonder publiek en de rest van Fok! is ijskou door corona-vermoeidheid en allemaal idiote bans.
Eruit met die zooi.
Waar woon je? Ik spring nu op de brommerquote:
Nieuws lezen...quote:Op donderdag 30 december 2021 23:24 schreef Poepz0r het volgende:
Europa heeft heftigste uitbraak vogelgriep ooit, virologen huiverig voor mutaties
BOOSTEREN NU @:Zipportal
Jaquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef K_uit_h het volgende:
Was dat die dwaas die op zijn eigen deur zat te schieten?
Ik ook bijna. Niet heel boeiend tot nu toe.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Chippiegang het volgende:
Searle is alweer in slaap gevallen
Dan heeft ie tenminste z'n ogen dichtquote:Op donderdag 30 december 2021 23:25 schreef Chippiegang het volgende:
Searle is alweer in slaap gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |