Zie je tochquote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier niet he?
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb het idee dat hoe verder we in WK komen hoe schunniger de praatjes hier worden
Het lijkt wel diep in de nachtquote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb het idee dat hoe verder we in WK komen hoe schunniger de praatjes hier worden
Valt mee. Er heeft hier ooit wel eens een plaatje van een dame gestaan met een dartpijl in haar poes.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker. En tenen netjes van groot naar klein. Geen nagellak.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je voeten, zijn ze schimmelvrij? Ik vraag dit voor een vriend
Dit sluit ook netjes bohquote:Op donderdag 30 december 2021 23:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is misschien teleurstellend, maar ik heb hele gewone schaamlippen. Ze sluiten netjes en alles.
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
TR gezet voor deze schunnige praat
En een enkelbandje? Nogmaals, ik vraag dit voor een vriendquote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker. En tenen netjes van groot naar klein. Geen nagellak.
Stukje TBSquote:Op donderdag 30 december 2021 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En een enkelbandje? Nogmaals, ik vraag dit voor een vriend
Slip van de Aldi zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn lul is ook te groot voor mijn onderbroek. Niks mis mee.
Beetje flauwquote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
TR gezet voor deze schunnige praat
Misschien niet de onderbroeken van je partner meer aan doenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn lul is ook te groot voor mijn onderbroek. Niks mis mee.
Pak ze aan capuquote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een tr gezet minininininnini. stelletjes snitches
Partnerquote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Misschien niet de onderbroeken van je partner meer aan doen
Waarvoor?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
waar hedde nouweer jeuk an?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maximussed!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PartnerHomofielen noemen hun neukertje partner. Wat een act.
Is dat zo? Dan kankerstraal ik ze direct de kliko in!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ondergoed dragen met de naam van een homofiel erop
Niet de onderbroeken van je vrouw meer aandoen danquote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PartnerHomofielen noemen hun neukertje partner. Wat een act.
Kijk mij eens geld hebben.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ondergoed dragen met de naam van een homofiel erop
Niet om, kan wel geregeld worden, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En een enkelbandje? Nogmaals, ik vraag dit voor een vriend
aan m'n linkerbalzakquote:
Zal wel in Turkije zijn gekocht op marktquote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk mij eens geld hebben.
Proleten.
wel een kliko die buiten staat. Cobratje erop alles.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan kankerstraal ik ze direct de kliko in!
Rechteroog toevallig?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Searle slechtziend is?
Helemaal mee eens, walgelijk volk.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Kijk mij eens geld hebben.
Proleten.
Zal toch al geen beste avond voor hem zijn na de winst van Wade.quote:
Niet alles komt uit Turkije ouwe reus.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel in Turkije zijn gekocht op markt
Vandaar die zware pijlen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Searle slechtziend is?
Jamie Caven heeft dit een tijdje geprobeerdquote:Op donderdag 30 december 2021 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor dat een blinde meedoet en dat ie iedereen naar huis speelt.
Hij gooit op gevoel.
Stevie Wonder god. Wel goeiste act die Stevie Wonder. Iedereen trapt erinquote:Op donderdag 30 december 2021 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij gooit op gevoel.
Kleermaker is al uitgeschakeld.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hij gooit op gevoel.
Quitters never win, winners never quit. Het is pas voorbij als de dikke dame gezongen heeft allen.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld. RIP topic record.
Fokster in meegespeeld bohquote:Op donderdag 30 december 2021 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie liever de films van Handyman @:de_boswachter
Handyman zijn wel echt de klassiekers.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zie liever de films van Handyman @:de_boswachter
Hij had er geen oog voorquote:Op donderdag 30 december 2021 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jamie Caven heeft dit een tijdje geprobeerd
That's the spirit.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Quitters never win, winners never quit. Het is pas voorbij als de dikke dame gezongen heeft allen.
Stukje Canal+ godenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Handyman zijn wel echt de klassiekers.
Ik vestig mijn hoop op @maxi-musquote:Op donderdag 30 december 2021 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Dit is gespeeld. RIP topic record.
Die tijden zijn voorbij ,Arne-genotquote:Op donderdag 30 december 2021 23:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vorig seizoen van Feyenoord had ik wel de ogen van Searle willen hebben
1 januari een mooie datum voor een terugkeer.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vestig mijn hoop op @:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |