Zie je tochquote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo werkt dat hier niet he?
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb het idee dat hoe verder we in WK komen hoe schunniger de praatjes hier worden
Het lijkt wel diep in de nachtquote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik heb het idee dat hoe verder we in WK komen hoe schunniger de praatjes hier worden
Valt mee. Er heeft hier ooit wel eens een plaatje van een dame gestaan met een dartpijl in haar poes.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zeker. En tenen netjes van groot naar klein. Geen nagellak.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je voeten, zijn ze schimmelvrij? Ik vraag dit voor een vriend
Dit sluit ook netjes bohquote:Op donderdag 30 december 2021 23:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het is misschien teleurstellend, maar ik heb hele gewone schaamlippen. Ze sluiten netjes en alles.
quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
TR gezet voor deze schunnige praat
En een enkelbandje? Nogmaals, ik vraag dit voor een vriendquote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zeker. En tenen netjes van groot naar klein. Geen nagellak.
Stukje TBSquote:Op donderdag 30 december 2021 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En een enkelbandje? Nogmaals, ik vraag dit voor een vriend
Slip van de Aldi zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn lul is ook te groot voor mijn onderbroek. Niks mis mee.
Beetje flauwquote:Op donderdag 30 december 2021 23:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
TR gezet voor deze schunnige praat
Misschien niet de onderbroeken van je partner meer aan doenquote:Op donderdag 30 december 2021 23:08 schreef Poepz0r het volgende:
Mijn lul is ook te groot voor mijn onderbroek. Niks mis mee.
Pak ze aan capuquote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb een tr gezet minininininnini. stelletjes snitches
Partnerquote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Misschien niet de onderbroeken van je partner meer aan doen
Waarvoor?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
waar hedde nouweer jeuk an?quote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maximussed!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
PartnerHomofielen noemen hun neukertje partner. Wat een act.
Is dat zo? Dan kankerstraal ik ze direct de kliko in!quote:Op donderdag 30 december 2021 23:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Ondergoed dragen met de naam van een homofiel erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |