Moeten wij wetenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Zullen we ophouden met Bruce haten?
Nooit de beste man gehaat, wel gewoon gevonden dat ie heel erg overschat wordt. Deze en Hungry Heart kan ik heel goed hebben, maar daarna houdt mijn kennis wel op. Allemaal wee'ig op elkaar lijkende nummers.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:33 schreef PippenScottie het volgende:
Zullen we ophouden met Bruce haten?
Ouchquote:
Zit wellicht op het randje, maar de nieuwere albums van Elder zijn erg lekkerquote:Op donderdag 30 december 2021 22:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Voorbeelden? Ik ben mijn metalsmaak aan het verbreden
Ik vind classic metal (Dio, Sabbath, Judas Priest, dat soort spul) ook heel fijn overigens!
Gelachen.quote:
2 ervan vind ik ook wat beter, maar dat kan met jeugdcement te maken hebben..quote:Op donderdag 30 december 2021 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom blijft dit maar zakken en staan Dancing in the dark, I'm On Fire en Streets of Philadelphia hier boven
Dan ga ik daar na de Top maar eens naar kijken danquote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt ook nog wel dingen als stoner metal, sommige soorten speed metal kunnen ook melodisch genoeg zijn. Iets als Priestess vind ik oerdegelijke stoner metal.
Ik wil wel, maar spaar mezelf voor morgen. Als mijn ***kinderen nu eens doorsliepen zou ik ervoor gaanquote:
*TT bedoelde ik.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Plak je die van het vorige topic er toch ff in
Niet alles is zo gelikt als ABBA.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef EDMAN- het volgende:
Goed nummer, maar klinkt zo rommelig?
Booooohhh heb al zoveel thee opquote:
Neequote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we dan ook maar stoppen met haten op Coldplay en Kensington?
Neequote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we dan ook maar stoppen met haten op Coldplay en cantsington?
Net besloten dat we in januari afzakken naar Normandië om nieuwe cider te halen.quote:
Coldplay vooruit.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Zullen we dan ook maar stoppen met haten op Coldplay en Kensington?
I'm on Fire, daar stemmen Marco en zijn trollenleger op toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom blijft dit maar zakken en staan Dancing in the dark, I'm On Fire en Streets of Philadelphia hier boven
Thee deliriumquote:Op donderdag 30 december 2021 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Booooohhh heb al zoveel thee op
tof nummer maar het geluid en de zang lijken niet altijd te matchenquote:Op donderdag 30 december 2021 22:34 schreef EDMAN- het volgende:
Goed nummer, maar klinkt zo rommelig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |