Of per ongeluk in herhaling vallen met Echoesquote:Op donderdag 30 december 2021 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou lachen zijn als er nu een spookrijder komt. Opnieuw instarten!
Het had ook Giel kunnen zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
De overgang naar de zang blijft wel gewoon... geil. Geen andere woorden voor.
Dit zeg ik met beeld uit. Ik hoef niet 'geil' te zeggen terwijl Frank er zo bij ligt. Man. Bah.
Born Slippy vind ik echt een vreselijk nummer.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:45 schreef ok01 het volgende:
Het is weer tijd voor een rondvraag![]()
Welk nummer vinden jullie kut, waarvan jullie het weten dat het de rest van de fokkers boos maakt?
Mensen die Echoes zeggen zijn af
Ze startte hem rond 21.25 in.quote:
Was dat ook niet de langste?quote:
Echt he, dat waren net 5 minuten ofzoquote:
Nee dit kan nietquote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Born Slippy vind ik echt een vreselijk nummer.
Dan nog liever Suzan en Freek
I see what you did there.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of per ongeluk in herhaling vallen met Echoes
WAT?!quote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
De gitaarsolo is ook wel de ultieme climax van het nummer, de rest is bijzaakquote:Op donderdag 30 december 2021 21:47 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee door de hemelstergend lange zeurderig klinkende intro, knip de eerste 4 minuten eraf en er blijft een nummer over waar ik eigenlijk niet veel op aan te merken heb.
Buiten dat het gewoon te veel gedraaid is
Sowwwwwwquote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dan zou ik het kunnen waarderenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of per ongeluk in herhaling vallen met Echoes
Sinds ze hem volledig draaien (dit jaar) wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |