QFTquote:Op donderdag 30 december 2021 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ruud had een ander team nodig. Ik snap het niet echt, want met Thijs en Cielke was het best leuk. Nieuwe format vind ik tien keer niks.
Het is eigenlijk wel meer een nacht plaat als je het mij vraagt.quote:
Dat is wel een weird stuk iddquote:
Ik ook en dat was goed geweestquote:Op donderdag 30 december 2021 21:40 schreef alopio het volgende:
[..]
nee dan had ik het waarschijnlijk gemist
ja die doet het nog best goed, zeker vergeleken met mijquote:
Bijna hoorquote:
quote:
Eens doorquote:
Ze kan het wel idd.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Het wordt wel echt mooi die tekening
hoe vaak cielke hem wel niet gered had omdat zijn dronken hoofd het weer niet even wistquote:Op donderdag 30 december 2021 21:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ruud had een ander team nodig. Ik snap het niet echt, want met Thijs en Cielke was het best leuk. Nieuwe format vind ik tien keer niks.
Ja, eerst werd zij samen met de rest van het team per direct van Ruuds show afgehaald (En het gerucht gaat dat de zus van Olcay daar mee te maken heeft... ugh), daarna werd ze heen en weer geslingerd, uiteindelijk in mei dit jaar bij Paul Rabbering op een show gezet, en die show werd met ingang van 1 oktober (DUS NOG GEEN HALF JAAR GELOPEN!) weer omgegooid tot Paul solo, want, GET THIS: "De NPO merkte dat duo's nogal veel met elkaar praten, en daar is in het nieuwe programma minder ruimte toe". GOH wie had dat gedacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |