dat was wel genot. Cielke ook trouwensquote:Op donderdag 30 december 2021 21:39 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik bedoel, ik herinner me Marisa die ging twisteren met het team![]()
![]()
Ik herinner me Cielke (Gods, die hebben ze gewoon de laan uitgestuurd wtf
) die de schoonmakers een bloemetje ging bezorgen en achter de schermen het team voorstelde... En ik herinner me Stefan EINDBAAS Stasse die álle kritiek in één klap wegvaagde, door met een VEEGWAGEN door Beeld & Geluid te gaan
![]()
![]()
Ik heb ooit spacecake gebruikt met mijn moeder, haar vriend en zijn oudste dochter. Was een mooi feestje.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:38 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Da's het enige nadeel van de T2000 bij mijn ouders volgen, niet echt mogelijkheden om hier ff een pijpje te roken of iets dergelijks
Taylor Swift is de enige.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:40 schreef hole1988 het volgende:
Jammer dat er geen band probeert om ook langere nummers te maken.
Ze zijn er bij Radio 2 vast heel blij mee. Lijkt altijd beschikbaar (ook op lastige tijden), nooit (zichtbaar) chagrijnig, doet keurig z'n werk.quote:
Ruud had een ander team nodig. Ik snap het niet echt, want met Thijs en Cielke was het best leuk. Nieuwe format vind ik tien keer niks.quote:
Nee 2 uur naar ArnieAlberts kijken was leuk?quote:Op donderdag 30 december 2021 21:40 schreef ArnieAlberts het volgende:
Frank zit ondertussen op de camera over zijn tepel te strelen. Dit is naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het beste adres voor al uw primeurs!
ben ook wel van puur maar ik smoke ook best vaak met maten en die doen ook gewoon joints dus heb dat een beetje aangeleerd.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:39 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee ik rook geen wiet met tabak
Dat uur zat al vol. Paste hij niet meer tussenquote:
Sjeng nog eens aan de gangbang...quote:Op donderdag 30 december 2021 21:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb ooit spacecake gebruikt met mijn moeder, haar vriend en zijn oudste dochter. Was een mooi feestje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |