chinees is geweldig, bami gaat er bij mij altijd als holle bolle gijs met papier in.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef alopio het volgende:
[..]
ik hou niet zo van chinees. in elk geval niet de afhaal spul.
VANDAAG IS ROODquote:
Ieder nadeel heb z’n voordeelquote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zit je glas een groot deel van de tijd wel vol.
daarom vandaag beetje voorbereiden en indrinkenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ik zal morgen ongetwijfeld nog genoeg drinken
Ik denk het haast wel.quote:
Ohja alvast een beetje m'n maag en darmen voorbereidenquote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef alopio het volgende:
[..]
daarom vandaag beetje voorbereiden en indrinken
Ik kreeg vanavond echt gewoon een kilo babi pangang meequote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
chinees is geweldig, bami gaat er bij mij altijd als holle bolle gijs met papier in.
#metooquote:Op donderdag 30 december 2021 21:17 schreef essnhills het volgende:
Maar ik zal morgen ongetwijfeld nog genoeg drinken
ik vind het niet zo. schoonouders willen vaak chinees, mij maak je er niet blij meequote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
chinees is geweldig, bami gaat er bij mij altijd als holle bolle gijs met papier in.
Moments before he came nu.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
Matthijs van Nieuwkerk zet de radio harder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |