Tenzij ze het juist bewust doen, komend jaar is wel Soylent Green jaar, dus ze hebben grondstoffen nodigquote:Op donderdag 30 december 2021 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zijn sowieso niet heel sterk
Ze bestaan al honderden jaren met als doel de wereldbevolking te beperken (qua omvang).
En tot nu toe is die alleen maar enorm gestegen.
Dus ze zijn gewoon niet zo goed in hun plan uitvoeren. Snap niet dat mensen echt bang zijn voor de Illuminatie
Ik word niet geil van Duits, integendeel.quote:
Ik wel van deze stemquote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik word niet geil van Duits, integendeel.
Loeminadie bij Lingo.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij ze het juist bewust doen, komend jaar is wel Soylent Green jaar, dus ze hebben grondstoffen nodig
Vreselijke taal..quote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel van Marco Bquote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij ze het juist bewust doen, komend jaar is wel Soylent Green jaar, dus ze hebben grondstoffen nodig
Lekker drijven?quote:
Limonade?quote:
Dat zijn jouw woorden.quote:
Het knussere van bv. BKS trekt me ook wel meer ja. Zeker supermooi rond het meer vooral als het lekker weer isquote:Op donderdag 30 december 2021 20:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind Rock Werchter ook echt te groot, net als Lowlands.
Nee het was Lucille bij Lingoquote:
Jij wilt een koekje?quote:Op donderdag 30 december 2021 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik heb de radio nog uit staan voor Maanquote:
Heel makkelijk om dingen agressief te laten klinkenquote:
Glijdend van de bank afquote:
Nee het wordt gewoon mainstream op de radio gedraaid, dus het is vrij publieksvriendelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 20:08 schreef Isorden het volgende:
Moet zeggen dat Rammstein sowieso niet zo extreem hard is.
Of ligt dat aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |