Met livestream en al? Advocaten in aanslagquote:Op zondag 2 januari 2022 16:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Om 17h30 wordt het lijstje bekend gemaakt.
Live op NPO1 volgens mijquote:Op zondag 2 januari 2022 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met livestream en al? Advocaten in aanslag
Of Hein in laatste geval.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:23 schreef hhh38 het volgende:
Het wordt gewoon Kramer ipv Ntab, Bosker ipv Snel en dan mag Krol de 500m rijden.
Lijkt mij ook, en dan bij de mannen vallen denk ik dan inderdaad Snel en Ntab af voor Bosker en Kramer. Met Bosker dan op de massastart, Roest extra op de 1500 meter, en Hein op de 500 meter?quote:Op zondag 2 januari 2022 16:32 schreef heywoodu het volgende:
Bij de vrouwen lijkt het me gewoon de negen namen in de matrix te worden toch?
Ja dat lijkt me doodeenvoudig.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:32 schreef heywoodu het volgende:
Bij de vrouwen lijkt het me gewoon de negen namen in de matrix te worden toch?
Veel makkelijker dan dat kun je het toch niet krijgen: er mogen er negen, je hebt een hele matrix opgesteld en komt uit op negen verschillende namen, inclusief de twee die je voor de massastart zou willen. Perfect.
Ze moeten de plek toch gewoon aan de volgende in de uitslag geven (mits de naam al voorkomt op de matrix)? Krol kan z'n plek zelf wel afstaan natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2022 16:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Krol reed een betere 500m...hij zal dus wel de voorkeur krijgen
Nou ja, op zich wordt 'ie wel gevolgd. De regel is immers niet "De eerste negen unieke namen in de matrix gaan, punt"quote:Op zondag 2 januari 2022 16:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me doodeenvoudig.
Bij de mannen wordt het denk ik jouw suggestie. Ondanks dat ik weet dat er aanwijsplekken voor achtervolging zijn vind ik het ergens wel raar: Er wordt van tevoren helemaal een matrix gemaakt,maar die wordt vervolgens niet gevolgd.
Krol zal er recht op hebben; daarna is het de vraag of Krol hem wil rijden.quote:Op zondag 2 januari 2022 16:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze moeten de plek toch gewoon aan de volgende in de uitslag geven (mits de naam al voorkomt op de matrix)? Krol kan z'n plek zelf wel afstaan natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |