Ja, helaas wel. Kennelijk maakt het ineens niets meer uit dat hij tot 2x toe uit de verboden snoeppot heeft gegeten. Hij heeft zich alleen op de 1000 meter gekwalificeerd. Hij moet (bij gebrek aan deelname in de World Cup) in één van de eerste ritten starten en kan dan meteen een supertijd neerzetten. Dat kan dus ook nog eens zijn voordeel zijn.quote:
Hij reed wel World Cups, maar ging heen en weer tussen A en B-groep, heeft dit jaar eigenlijk pas 1 goede 1000 meter gereden. Maar dan kan hij er alsnog wel staan straks natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:03 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Kennelijk maakt het ineens niets meer uit dat hij tot 2x toe uit de verboden snoeppot heeft gegeten. Hij heeft zich alleen op de 1000 meter gekwalificeerd. Hij moet (bij gebrek aan deelname in de World Cup) in één van de eerste ritten starten en kan dan meteen een supertijd neerzetten. Dat kan dus ook nog eens zijn voordeel zijn.
Mwah, ik geloof er weinig van dat iets schoner ijs hem ineens dusdanig veel bonus geeft dat hij voor goud mee gaat doen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:03 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Ja, helaas wel. Kennelijk maakt het ineens niets meer uit dat hij tot 2x toe uit de verboden snoeppot heeft gegeten. Hij heeft zich alleen op de 1000 meter gekwalificeerd. Hij moet (bij gebrek aan deelname in de World Cup) in één van de eerste ritten starten en kan dan meteen een supertijd neerzetten. Dat kan dus ook nog eens zijn voordeel zijn.
Ik vind het belangrijker voor de algemene ontwikkeling van de Nederlandse schaatssport, dat Dai Dai Ntab wel naar de OS gaat, en dan maar ten koste van een eventueel 'ideale' TP-ploeg.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker tactvol weer mocht je Bergsma als reserve willen gebruiken straks...
Als Scheperkamp tweede was geworden en N'tab eerste dan had je een punt gehad. Jong talent , ervaring op laten doen blablabla,quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker voor de algemene ontwikkeling van de Nederlandse schaatssport, dat Dai Dai Ntab wel naar de OS gaat, en dan maar ten koste van een eventueel 'ideale' TP-ploeg.
Sato had een beschermde statusquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:51 schreef Idisrom het volgende:
Op de 1500 meter eindigde Nao Kodaira als derde achter de beide Takagi-zussen.
Maar ik geloof dat de nummer vier Ayano Sato op de 1500 meter voor Japan op de OS gaat uitkomen.
Ja, dat las ik. Nana kwalificeerde zich met haar tweede plaats nog voor de OS. Haar winnende jongere zus en Sato hadden inderdaad al een ticketquote:
Sterker nog: als de omstandigheden zwaar zijn heb je met Roest nog een alternatief voor Krol/Nuis. Snel bouwt hem net zo op als Krol/Nuis, alleen dan een stukje langzamer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:55 schreef Spies het volgende:
Ik zou absoluut Bosker aanwijzen ten koste van Snel. Snel maakt geen kans op een medaille en is inwisselbaar voor Roest of Bosker op de 1500 meter. Wat Bosker zegt over Bergsma is dan wel weer heel dom.
Wat ontwikkel je meer aan de Nederlandse schaatssport door Ntab te sturen in plaats van een medaillerijpe team pursuit af te vaardigen?quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind het belangrijker voor de algemene ontwikkeling van de Nederlandse schaatssport, dat Dai Dai Ntab wel naar de OS gaat, en dan maar ten koste van een eventueel 'ideale' TP-ploeg.
Daar is gewoon een procedure voor, waar iedereen vooraf mee akkoord is gegaan. Als Bosker in de envelop van de bondscoach zit mag die aangewezen worden door de selectiecommissie. Zo ingewikkeld is het niet, laat staan belachelijk.quote:Anders had je net zo als in Japan, rijders van te voren moeten aanwijzen. Maar je maakt de OKT belachelijk om Bosker al aan te wijzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |