Kramers rugklachten lijken meestal geen belemmering voor de team persuit. Kort. Het zijn de vele bochten van de lange afstanden die ervoor zorgen dat het soms niet loopt/die klachten opspelen. Maar die 'paar' rondjes tp lukken wel. Is wel vaker zo, 'slechte' langere afstand en daarna een prima tp rijden.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Met Kramers rug en Bosker die traag op gang komt? Vraag het me af. 3 stayers lijkt sowieso niet de snelste samenstelling tegenwoordig.
Die heeft niet meer inhoud dan Nuis of Krol, ik zou het gek vinden. In principe kan je 1 van die 3 als reserve gebruiken, maar als je hem nodig hebt ben je gelijk kansloos.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mark Tuitert begint over Scheperkamp. Is dat nog serieus te nemen?
Wat een amateur idd. Wat mij betreft skippen we die achtervolging en laten we Kramer thuis. Jammer dan.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
Wat heeft die bondscoach nou zitten uitvreten de afgelopen maanden trouwens? Niet even Bergsma/Roest/Kramer bij elkaar roepen om eens wat door te spreken?
Onzin.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef hhh38 het volgende:
Kramer, Roest en Bosker zijn gewoon favoriet voor goud durf ik te zeggen.
Wat een ongelofelijke mongool.quote:Op donderdag 30 december 2021 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker tactvol weer mocht je Bergsma als reserve willen gebruiken straks...
Mark is een hij, en nee met dit soort opmerkingen niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mark Tuitert begint over Scheperkamp. Is dat nog serieus te nemen?
Canada en de VS schaatsen ze op een hoop. Met geluk 3e.quote:Op donderdag 30 december 2021 21:52 schreef hhh38 het volgende:
Kramer, Roest en Bosker zijn gewoon favoriet voor goud durf ik te zeggen.
De Japanse mannen hebben zich niet geplaatstquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:58 schreef chufi het volgende:
De Japanners of is dat bij de vrouwen ... anyway onderschat die nooit
Canada? Die schat ik wel wat lager in dan NLquote:Op vrijdag 31 december 2021 01:50 schreef Elbosia het volgende:
[..]
Canada en de VS schaatsen ze op een hoop. Met geluk 3e.
Wat zegt Bosker?quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:55 schreef Spies het volgende:
Ik zou absoluut Bosker aanwijzen ten koste van Snel. Snel maakt geen kans op een medaille en is inwisselbaar voor Roest of Bosker op de 1500 meter. Wat Bosker zegt over Bergsma is dan wel weer heel dom.
Dat je met Bergsma niet voor goud gaat rijden. Niet heel handig, want ook als Bosker wordt aangewezen kun je Bergsma nog goed gebruiken als vierde rijder.quote:
Voor de TP moet je 3x rijden in 2 dagen. En dan rijdt ie met een gedesillusioneerde Roest nadat ze beiden niets wisten te winnen op de 5km.quote:Op donderdag 30 december 2021 23:57 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Kramers rugklachten lijken meestal geen belemmering voor de team persuit. Kort. Het zijn de vele bochten van de lange afstanden die ervoor zorgen dat het soms niet loopt/die klachten opspelen. Maar die 'paar' rondjes tp lukken wel. Is wel vaker zo, 'slechte' langere afstand en daarna een prima tp rijden.
Ja prachtig, het is ook zo'n klein wereldje, iedereen kent elkaar.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dit is toch zo ongeveer het mooiste aan schaatsen, al dat geouwehoer er omheen, al die ego'tjes die voor een medaille ineens in een team moeten presteren.
Goud voor Hein en Schouten en zilver voor Bergsma.quote:Op vrijdag 31 december 2021 11:53 schreef DeeBee het volgende:
Al dat matrix gedoe en dan met 3 medailles terugkomen.
Voorspellingquote:Op vrijdag 31 december 2021 11:24 schreef Fietsertje70 het volgende:
Dit is toch zo ongeveer het mooiste aan schaatsen, al dat geouwehoer er omheen, al die ego'tjes die voor een medaille ineens in een team moeten presteren.
Gaan we al aan prognoses doen voor Beijing? Want dat zou bij de mannen (behalve de 1000m) wel eens heel hard tegen kunnen vallen, en bij de vrouwen zou het zonder Schouten ook maar magertjes kunnen worden.
Je schat Schouten te laag in.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:45 schreef Riofan83 het volgende:
[..]
Voorspelling
Dames
500
1.Golikova
2.Kodaira
3.Jackson
1000
1.Takagi
2.Bowe
3.Kodaira
1500