quote:
Op woensdag 5 januari 2022 21:30 schreef Leandra het volgende:Is het niet gewoon een poging van Guido de aandacht voor Marco op iets anders te richten?
Ook wel grappig dat hij doet alsof grondig onderzoek een mediastorm zou kunnen voorkomen, volgens mij is de mediastorm bij Marco ook pas ontstaan na grondig onderzoek, en was er medio 2020, toen Marco zich wegens deze insinuaties bij Knoops meldde nog helemaal geen sprake van media-aandacht, laat staan een mediastorm.
1 schandaaltje erbij maakt echt niet dat de Marco Gate langzaam onder het tapijt verdwijnt.
En het zou bovendien nog een verzonnen schandaal moeten zijn. Want Guido kan immers niet zorgen dat een TV presentator een aantal jongelingen op zijn verzoek wil misbruiken om Marco te beschermen. En als het echt gebeurt is, komt het toch wel boven, los van Marco's gedoe.
En een schandaal verzinnen om een ander schandaal te verbloemen gaat ook niet echt in je voordeel werken lijkt mij. Dat kan wel eens heel verkeerd gaan backfiren en daar zit Team Knoops vast niet op te wachten; hun fantasie draait momenteel al overuren.
En de meeste mensen kunnen bovendien toch vrij gemakkelijk hun aandacht richten op zo'n 2 schandalen.
Door Marco is ook niemand vergeten dat het feestje van Amalia bijvoorbeeld iets te royaal was qua genodigden, om maar iets te noemen. Of dat Willem en Max tijdens de lockdown even het vliegtuig naar Griekenland namen. Of dat we de wandel van prince Andrew uit het oog verliezen door deze 'vermeende' TV presentator. Etc.
Nee als er straks juicy details over de invulling van Marco's bijzondere intimiteitsbehoeften naar boven komen, verwacht ik dat iedereen gewoon weer 'aan' staat. En tot die tijd blijft men geduldig afwachten, want het komt vanzelf bovendrijven
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat er niet de intentie achter zit waar jij op doelt. Immers hebben we in Shownieuws ook al gezien hoe deze mensen het aanpakken als ze denken 'slim' te zijn. Maar net als die eerste uitzending zal het ze, mocht het zo zijn, denk ik geen goed doen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Tengano op 05-01-2022 23:37:37 ]