ZO, dat duurt nog even danquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:51 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Nee in 2023 pas de waarheid volgens Yvmanda
Indien zaken zoals de video waaronder ik mijn tekst plaatste, uitermate ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 16:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Mensen zoals die vrouw die aangifte heeft gedaan bedoel je?
Bill Cosby is ook zo'n lieve man. Dat is juist de dekmantel van deze aanranders.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:21 schreef Za het volgende:
[..]
Indien zaken zoals de video waaronder ik mijn tekst plaatste, uitermate ja.
America's Dadquote:Op woensdag 12 januari 2022 13:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Bill Cosby is ook zo'n lieve man. Dat is juist de dekmantel van deze aanranders.
Die knuffelde in de show ook te close en dan zag je mensen zo ver mogelijk wegbuigen. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat opviel.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Bill Cosby is ook zo'n lieve man. Dat is juist de dekmantel van deze aanranders.
Je hebt er een oogje voor. Want op zichzelf ook weer verdacht is.quote:Op woensdag 12 januari 2022 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Die knuffelde in de show ook te close en dan zag je mensen zo ver mogelijk wegbuigen. Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dat opviel.
Dat had hij in 2009 ook, maar opeens was alles foetsie.quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:47 schreef theunderdog het volgende:
Het is wel echt super cute dat mensen daadwerkelijk geloven dat Marco Borsato zich druk maakt om wat plebs over hem denken/zeggen. Ook de 'zijn carrière is nu voorbij!' roepers. Lieve schat, de man heeft een geschat vermogen van 30 miljoen. Jij krijg je gehele leven nog geen miljoen bij elkaar gespaard.
* Vandaag sta ik roodquote:Op woensdag 12 januari 2022 18:40 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Dat had hij in 2009 ook, maar opeens was alles foetsie.
Net iemand gegoogled bij wie ik dezelfde vibes had (leiding tienerkamp). 30 uur taakstraf..quote:Op woensdag 12 januari 2022 16:48 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt er een oogje voor. Want op zichzelf ook weer verdacht is.
Met Frans Duits ook niet denk ikquote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef quirina het volgende:
Ja met Tino Martin heb je zulke dingen niet hè.
Idd daar hebben we iemand anders voor:quote:Op woensdag 12 januari 2022 19:54 schreef quirina het volgende:
Ja met Tino Martin heb je zulke dingen niet hè.
Bill Cosby drogeerde vrouwen en verkrachtte ze.quote:Op woensdag 12 januari 2022 13:30 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Bij Maan heb ik altijd het idee dat ze ontzettend gehyped wordt maar idd niet zoveel voorstelt.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:41 schreef Marsenal het volgende:
Is die Maan zo geliefd? Is toch gewoon een matig bakvisje?![]()
Dat zou ik wel sappig vinden, die heeft zich dan echt een beetje omhooggeneukt alsof Marco de Weinstein van de lage landen is
Er zijn gradaties, dat ontken ik niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 14:45 schreef Za het volgende:
[..]
Bill Cosby drogeerde vrouwen en verkrachtte ze.
Misschien moet je Dutroux er ook bijhalen ter vergelijking met het monster Borsato.
Same, ik heb het idee dat veel van de roddels komen omdat "ze altijd zo verliefd" naar Marco keek tijdens the voice. Alle echte roddels zijn nogal dubieus qua bron.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 16:36 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben sowieso wel benieuwd naar die scharrellige geruchten over Maan. Opvallend dat er nog niet meer naar buiten is gekomen over die langlopende roddels van haar en Borsato. Nu Marco toch al is verketterd had dit naar boven kunnen borrelen.
Ook dit gedoe met Ali en Maan had meer in de roddelmedia kunnen komen (behalve juicekanelen). Daarvoor is Maan misschien te geliefd en jong.
Zou dit met Marco te maken hebben of iets anders zijn?quote:RTL legt The Voice of Holland stil na aantijgingen seksueel overschrijdend gedrag
RTL en producent ITV hebben besloten The Voice of Holland voorlopig niet uit te zenden. De zender meldt dat er aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik zijn binnengekomen en wil tot de bodem uitzoeken wat er precies speelt. ‘De aantijgingen zijn zeer ernstig en schokkend en waren niet bekend bij RTL’, valt er te lezen in een verklaring.
Maxime Segers 15-01-22, 10:43
‘Op woensdag 12 januari jl. heeft de redactie van het BNNVARA-programma BOOS een mail aan ons gestuurd met aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom The voice of Holland. De aantijgingen zijn zeer ernstig en schokkend en waren niet bekend bij RTL’, aldus RTL.
De zender heeft in gezamenlijk overleg met de producent van het zangprogramma besloten om The Voice of Holland voorlopig stil te leggen. ‘Op basis van deze aantijgingen is contact opgenomen met producent ITV en is er in overleg besloten dat ITV, onmiddellijk een zorgvuldig, onafhankelijk onderzoek zal initiëren. We nemen dit uitermate serieus. Deelnemers, medewerkers, iedereen moet in alle veiligheid kunnen werken. Daarin is geen ruimte voor interpretatie. Prioriteit is nu om de feiten op tafel te krijgen.’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |