Bïjzonder.quote:
Daar had ik dus de cd van en vond ik helemaal de shitquote:Op donderdag 30 december 2021 17:55 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van A*TEENS [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wanneer niet?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:55 schreef Fred_B het volgende:
Bent u ook zo verschrikkelijk aan Abba toe?
Die hoor ik veeeel lieverquote:
Is het erg Borsato-achtig om te zeggen dat ik die meiden toen mooier vond dan Frida en AGnetha??quote:Op donderdag 30 december 2021 17:55 schreef Gretzl het volgende:
Origineel van A*TEENS [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hebben een handvol grote hits gehad rond de eeuwwisseling. Ik leerde de oude ABBA's ook pas veel later kennen.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Daar had ik dus de cd van en vond ik helemaal de shit
Het erge is dat ik veel, zo niet alle, muziek van ABBA eerst via hen leerde kennen_
Iets Sweeds bedoel je.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:56 schreef Guanabana het volgende:
Ergert het u ook dat ABBA nooit de z-klank kan, maar overal een s van maakt? Zal iets Zweeds zijn maar toch.
Zo goed luister ik er niet naarquote:Op donderdag 30 december 2021 17:56 schreef Guanabana het volgende:
Ergert het u ook dat ABBA nooit de z-klank kan, maar overal een s van maakt? Zal iets Zweeds zijn maar toch.
Hangt er van af wat je leeftijd was in 1999quote:Op donderdag 30 december 2021 17:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is het erg Borsato-achtig om te zeggen dat ik die meiden toen mooier vond dan Frida en AGnetha??
Wordt een lekker fietslijstje zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:56 schreef D. het volgende:
314 - Welcome To The Jungle - Guns N' Roses
313 - Long Blond Animal - Golden Earring
312 - Sara - Fleetwood Mac
311 - The Man Who Sold The World (unplugged) - Nirvana
310 - Forever Young - Alphaville
309 - I Would Stay - Krezip
308 - Don't Give Up - Peter Gabriel & Kate Bush
307 - My Way - Frank Sinatra
306 - The Man With The Child In His Eyes - Kate Bush
305 - Zo Stil - Bløf
304 - Redemption Song - Bob Marley & The Wailers
Er staan maar twee nummers van ABBA die op de keuzelijst staan. Er niet in.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:56 schreef Cassa95 het volgende:
ABBA en hoog staan in de Top2000:
[ twitter ]
Heb anders geen Drs. P. gehoord.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |