De enige goeie ABBA die nog komt in de lijst is The Day Before You Camequote:Op donderdag 30 december 2021 17:26 schreef Kopiko het volgende:
Nu testosteronverschrompelend gewauwel.
Ohja dat is ook zo. Er moet nog wel voldoende tijd zijn om te tetterenquote:Op donderdag 30 december 2021 17:26 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Kom aan zeg.Ze hebben maar twaalf uur extra ten opzichte van vorig jaar.
Please kill me now....quote:Op donderdag 30 december 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer klopt wel. Wat zou het leven zijn zonder muziek.
Hahaquote:Op donderdag 30 december 2021 17:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
De enige goeie ABBA die nog komt in de lijst is The Day Before You Came
ik was je voorquote:
Lieve vent is dat. Heb 'm een paar jaar geleden geïnterviewd voor de Telekids Facebookpage.quote:
Dan wel graag andere muziek dan ditquote:Op donderdag 30 december 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
The songs I'm singingquote:
Zekerquote:Op donderdag 30 december 2021 17:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet per se mee eens. Zijn genoeg bands in de Top 2000 waar ik een heel album van kan luisteren.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
ABBA is misschien wel de enige band in de top 2000 die je zovaak in een uur kan beluisteren, zonder dat je het zat bent.
Niet helemaal unaniem gedeelde meningquote:Op donderdag 30 december 2021 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
ABBA is misschien wel de enige band in de top 2000 die je zovaak in een uur kan beluisteren, zonder dat je het zat bent.
Heb je bij 2 van die draken toch echt iets in de opvoeding gemist denk ikquote:Op donderdag 30 december 2021 17:27 schreef PippenScottie het volgende:
Er was dus alleen een snoepwinkel open op de Zaanse schans, waar verse oliebollen en wafels werden gebakken.
Alle vier de draken die ik mee had wilden daar alleen een regenbooglolly.
Barbaren zijn het.
Was het voor het eerste nummer al zat eigenlijkquote:Op donderdag 30 december 2021 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
ik wil ook een regenbooglollyquote:Op donderdag 30 december 2021 17:27 schreef PippenScottie het volgende:
Er was dus alleen een snoepwinkel open op de Zaanse schans, waar verse oliebollen en wafels werden gebakken.
Alle vier de draken die ik mee had wilden daar alleen een regenbooglolly.
Barbaren zijn het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |