I knowquote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit was dan ook geen echt Fries, als ze echt in die taal praten is er geen touw aan vast te knopen.
Vind ik ook wel, maar toch is het zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was overigens prima te verstaan
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij woont in West-Friesland toch?
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
West-Friesland en Friesland zijn 2 heul verschillende dingen. Ik ben geen Friezin
Daarom ook, toch weer niet...quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
West-Friesland en Friesland zijn 2 heul verschillende dingen. Ik ben geen Friezin
Nee, maar Fries is onverstaanbaarquote:
Dan is het ook niet zo'n big deal nee om minder productief te zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb het opgegeven voor vandaag
Er is verder toch niemand meer dit jaar
Spreek jij ook de G als een K uit?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
Herkenbaar. Ook op kantoor niet bijster productief vandaag.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Thuiswerken met de Top 2000 is wel chill, maar erg productief ben ik niet vandaag..
Fries en West-Fries =/=quote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom ook, toch weer niet...![]()
![]()
Ik neem elk jaar gewoon vrij in de laatste week. Dat doet toch bijna iedereen op kantoor, dus dat is lekker makkelijkquote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Thuiswerken met de Top 2000 is wel chill, maar erg productief ben ik niet vandaag..
Nee precies. Komt volgend jaar wel weerquote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dan is het ook niet zo'n big deal nee om minder productief te zijn
Onzin, ik versta het grotendeels. Is wel bijna vijf jaar aan in Leeuwarden op school zitten voor nodig, maar goed.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, maar Fries is onverstaanbaar
Er zit toch een beetje Friezinquote:
Liggen mijn rootsquote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef Pino112 het volgende:
West-Friesland is Noord-Holland, jongens. Snap jij het nog.
Ligt ten westen van Friesland toch?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef Pino112 het volgende:
ach de toko gaat er vast niet failliet doorquote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Simpel toch. Ik kom uit de Streekquote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben geen Friezinquote:Op donderdag 30 december 2021 16:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er zit toch een beetje Friezin![]()
Maar dat wist ik. Net als van Ostfriesland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |