ja want geen enkel ander beroep heeft sociale mensen of zoquote:Op donderdag 30 december 2021 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
"We zijn sociale mensen" is natuurlijk het argument om een kapsalon weer open te gooien
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kunnen we ondertiteling krijgen bij dit dialectgeweld?
Het is eerder asociaal ditquote:Op donderdag 30 december 2021 16:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
"We zijn sociale mensen" is natuurlijk het argument om een kapsalon weer open te gooien
Ben jij een randstadter?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:01 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Kunnen we ondertiteling krijgen bij dit dialectgeweld?
Friesquote:Op donderdag 30 december 2021 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Ah, weer een NOSje, expres een fragment van een onverstaanbaar type in het journaal.
Jij bent toch een Friezin, maar toch ook weer nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
dit was dan ook geen echt Fries, als ze echt in die taal praten is er geen touw aan vast te knopen.quote:
Was overigens prima te verstaanquote:Op donderdag 30 december 2021 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Ah, weer een NOSje, expres een fragment van een onverstaanbaar type in het journaal.
Wij zijn niet slechts voor de grachtengordelquote:Op donderdag 30 december 2021 16:02 schreef Pino112 het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Thuiswerken met de Top 2000 is wel chill, maar erg productief ben ik niet vandaag..
Hear Hear. Net nog ff veldrijden gekeken ook nog, Druk met NIET werken welquote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Thuiswerken met de Top 2000 is wel chill, maar erg productief ben ik niet vandaag..
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij bent toch een Friezin, maar toch ook weer nietHohoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
West-Friesland en Friesland zijn 2 heul verschillende dingen. Ik ben geen Friezin"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Is verder toch niemand aanwezig, slechts een paar controles 's morgens en 's avondsquote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
I knowquote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit was dan ook geen echt Fries, als ze echt in die taal praten is er geen touw aan vast te knopen.
Vind ik ook wel, maar toch is het zo.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was overigens prima te verstaan
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jij woont in West-Friesland toch?
quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
West-Friesland en Friesland zijn 2 heul verschillende dingen. Ik ben geen Friezin
Daarom ook, toch weer niet...quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
West-Friesland en Friesland zijn 2 heul verschillende dingen. Ik ben geen Friezin
Dan is het ook niet zo'n big deal nee om minder productief te zijnquote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik heb het opgegeven voor vandaag
Er is verder toch niemand meer dit jaar
Spreek jij ook de G als een K uit?quote:Op donderdag 30 december 2021 16:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoho
Herkenbaar. Ook op kantoor niet bijster productief vandaag.quote:Op donderdag 30 december 2021 16:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Fries en West-Fries =/=quote:Op donderdag 30 december 2021 16:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daarom ook, toch weer niet...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |