Nou ja, als je toch ergens een verzameling mensen met verhoogd risico op ernstige ziekteverloop hebt rondlopen is het wel op een WK darts.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:43 schreef Anton91 het volgende:
https://www.ad.nl/darts/p(...)-gaat-door~a0f66b87/
[..]
Ik kijk niet naar darten, maar MOOI!
Als je de tweede prik in augustus hebt gehad zou er eerder 4-5 maand tussen de tweede prik + booster zitten.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:43 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Ik mag ook een booster inplannen (1986), maar ik twijfel ook nog wel een beetje. De laatste prik is van augustus en dat is ook nog maar net 3 maanden geleden. In eerste instantie wilde ik hem wel meteen halen, maar om nou toch alweer zo snel een prik te halen. En daarbij hoor en lees ik toch vaker dat die booster ook maar kort werkt. Nee ik wacht denk ik toch ook nog maar even. Bedoel heb die 2 prikken wel gehad en ben tot nu toe nog steeds niet ziek geworden en ja je doet het ook voor een ander maar toch.
En je leeft nog, gelukkig.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
Nou jong0ns ik heb ook een dagje Antwerpen mogen ervaren.
Nee, vooral aan de maatregelen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:49 schreef mthecatlover het volgende:
Laagste aantal covid-patiënten in ziekenhuis sinds half november, ruim 3,7 miljoen boosterprikken gezet.
Zal wel aan die pricken liggen...not...
Erger dan Stef Blok kan het niet worden...quote:Op donderdag 30 december 2021 17:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nog meer dan we nu al hebben.
I raise you one Sigrid Kaagquote:Op donderdag 30 december 2021 17:54 schreef Wantie het volgende:
[..]
Erger dan Stef Blok kan het niet worden...
Zolang je dat maar denkt...waarschijnlijk...quote:Op donderdag 30 december 2021 17:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee, vooral aan de maatregelen waarschijnlijk.
Als je het aantal contactmomenten weet te reduceren en daarmee het aantal besmettingen, dan daalt uiteindelijk de ziekenhuisbezetting ook wel ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:56 schreef mthecatlover het volgende:
[..]
Zolang je dat maar denkt...waarschijnlijk...
Klap in het gezicht van de zorg.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:46 schreef Haags het volgende:
Nou jong0ns ik heb ook een dagje Antwerpen mogen ervaren.
Echt hè. “Mogelijk”. Is dat nu nieuws.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:57 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Mooi dat de vaccins nog steeds goed werken.
In de verzorgingstehuizen zakken de besmettingen wel hard sinds daar geborsteld is.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:49 schreef mthecatlover het volgende:
Laagste aantal covid-patiënten in ziekenhuis sinds half november, ruim 3,7 miljoen boosterprikken gezet.
Zal wel aan die pricken liggen...not...
Raya, Vinnie en Klompvoet zijn allemaal besmet. Als zelfs zij milde klachten houden dan is dit wel een heel laf variantje.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, als je toch ergens een verzameling mensen met verhoogd risico op ernstige ziekteverloop hebt rondlopen is het wel op een WK darts.
Eind augustus de 2e gehad. Nou oktober, november en december erbij is 3 maanden. Had voor de grap al gekeken en kon vandaag al als ik zou willen, maar toch wacht ik denk ik nog even.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:45 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als je de tweede prik in augustus hebt gehad zou er eerder 4-5 maand tussen de tweede prik + booster zitten.
Jeetje wat een nieuws.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:57 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Op naar het Boosterwappie topic.quote:Op donderdag 30 december 2021 17:57 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Vooral v. Barneveld ja. Die is op leeftijd en heeft dacht ik naast overgewicht ook nog diabetes.quote:Op donderdag 30 december 2021 18:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Raya, Vinnie en Klompvoet zijn allemaal besmet. Als zelfs zij milde klachten houden dan is dit wel een heel laf variantje.
Nee viel wel mee, ze baalde er zelf ook nogal van. Vlot opgelost, foutje kan gebeuren en zulksquote:
Ze hebben de zamboni naar binnen gereden?quote:Op donderdag 30 december 2021 17:59 schreef groenen het volgende:
[..]
In de verzorgingstehuizen zakken de besmettingen wel hard sinds daar geborsteld is.
https://mobile.twitter.co(...)2F2631503%2F10%2F25A
Inderdaad, geen troep, geen C!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 december 2021 18:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Jeetje wat een nieuws.
Waarom zou je die troep anders in laten spuiten.
+ septemberquote:Op donderdag 30 december 2021 18:00 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Eind augustus de 2e gehad. Nou oktober, november en december erbij is 3 maanden. Had voor de grap al gekeken en kon vandaag al als ik zou willen, maar toch wacht ik denk ik nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |