AND I DONT WANT THE WORLD TO SEE MEquote:Op donderdag 30 december 2021 15:50 schreef houdjemond het volgende:
Jaaaa, deze gewoon vergeten, haat mij
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:50 schreef houdjemond het volgende:
Jaaaa, deze gewoon vergeten, haat mij
Native Blood? Of More Than Meets the Eye?quote:Op donderdag 30 december 2021 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Testament heeft altijd hoger gestaan.
In juni als het goed is eindelijk weer naar Primavera toe!!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:45 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben dit najaar een weekend in Barcelona en later ook nog een weekend in Madrid geweest. Komt wel dichtbij zo.
Al dan niet populaire opinie: Madrid is leuker dan Barcelona.
U heeft gelijk. Dacht dat VV jaren op 31 had gestaan maar dat was juist Testamentquote:
Ach, van alles wat er vanuit die demografie in de lijst gestempt is valt dit nog wel mee.quote:
Maar niet in de zomer. In augustus superwarm en geen zak te doen. Al die slimme Madrilenen waar lekker naar hun huisjes aan de kust gevluchtquote:Op donderdag 30 december 2021 15:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In juni als het goed is eindelijk weer naar Primavera toe!!
Madrid is ook een leuke stad hoor
Heb je lineup van Bilbao BBK gezien? Bohhhhquote:Op donderdag 30 december 2021 15:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ook nietquote:
Ga je in je eentje Geert? Wel stoer btwquote:Op donderdag 30 december 2021 15:50 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Film?quote:
Idem, ook niks aan gemist denk ikquote:
Smoothquote:
Bassman Godquote:Op donderdag 30 december 2021 15:52 schreef MTheBassman het volgende:
jaaaaa op tijd terug voor neil young
Nee, met een groep Vlamingen met wie ik vaker naar festivals gaquote:Op donderdag 30 december 2021 15:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ga je in je eentje Geert? Wel stoer btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |