SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!
Mai pben rai~!![]()
WasIsdatzo - challenge voor zondagquote:Op donderdag 30 december 2021 15:12 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een biertje voor jou als je al je reacties die je hier in BNW gepost hebt op een plateau daar in het midden van al die mensen met een megafoon ten gehore brengt.
Haal ik alvast popcorn in huisMai pben rai~!![]()
Waardering en likesquote:Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is op loopafstand. Wat heb je over voor live verslaggeving?Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Als je bang bent dat je het niet kwijt raakt voor de houdbaarheidsdatum, dan kan je het nog altijd kwijt bij apps als TooGoodToGo. CUL / Too good to go ervaringen #14 Veel voor weinig!quote:Op donderdag 30 december 2021 15:15 schreef KNAK het volgende:
[..]
Heb 300l dat staat te verpauperen door goedgelovigen door een of ander ‘killer virus’.
Laatste 3 keer dat ik drank heb gekocht heb ik dat via die app gedaan om ondernemers te steunen.Steun het Kiva Fok! team!
Ik vraag me af aan wie de 'relschoppers' zijn.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
ik heb er wel over nagedacht maar nu het verboden is nee dank je
ik heb geen zin om tussen relchoppers te lopen
Kan ook piain clothes 'security' mensen zijn om een zooitje te maken.
Dat soort praktijken ook niks nieuws zijn.In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo![]()
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;![]()
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
goed nummerquote:Op donderdag 30 december 2021 16:09 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
er iemand creatief geweest![]()
Plaats hier uw advertentie![]()
twitter is grotendeels in handen van Saoedi-Arabie (Prince Alwaleed Bin Talal Bin Abdulaziz Alsaud), die zijn pro-nwo en anti-christendom.
Bill deed hetzelfde als hij:
Online supermarkt Picnic haalt ¤600 miljoen groeigeld op – met de stichting van Bill en Melinda Gates als nieuwe investeerder
#people. ###prisonplanet###
Bron: FintecGod was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;![]()
jepquote:
door het filmpje wat ik gisteren deeldeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Wie zondag toch wil demonstreren
er zijn geluiden( ik zeg niet dat het waar is)
dat er veel romeo's zullen lopen om de boel op te jutten
kijk goed uit!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:D66'er Rob Jetten wordt de eerste minister voor Klimaat. Zijn partijgenoot Hans Vijlbrief, de huidige staatssecretaris van Financiën, wordt staatssecretaris van Mijnbouw.
#klimaatlockdownSteun het Kiva Fok! team!
we are doomed!!!!quote:Op donderdag 30 december 2021 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#klimaatlockdownThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
iig beter dan defensie ,wat eerder in een topic gesuggereerd werdquote:Op donderdag 30 december 2021 19:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#klimaatlockdown![]()
![]()
Kaag op Financien dat komt niet goedquote:Op donderdag 30 december 2021 20:03 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
iig beter dan defensie ,wat eerder in een topic gesuggereerd werdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sowieso allemaal oude wijn… . #fuckedquote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaag op Financien dat komt niet goed![]()
quote:Op donderdag 30 december 2021 20:06 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Sowieso allemaal oude wijn… . #fucked![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Kaag 1e dag in office, NEUREXIT, de gulden weer opnieuw ingevoerd.quote:Op donderdag 30 december 2021 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kaag op Financien dat komt niet goed"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Bijzonder woord... Robin...quote:"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: