Is op loopafstand. Wat heb je over voor live verslaggeving?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Zijn er hier users die zondag naar de verboden demonstratie in Amsterdam gaan? Ben wel benieuwd hoe het daar aan toe zal gaan.
Een biertje voor jou als je al je reacties die je hier in BNW gepost hebt op een plateau daar in het midden van al die mensen met een megafoon ten gehore brengt.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is op loopafstand. Wat heb je over voor live verslaggeving?
Ik heb slechte ervaringen met BNW'ers die mij bier belovenquote:Op donderdag 30 december 2021 15:12 schreef KNAK het volgende:
[..]
Een biertje voor jou als je al je reacties die je hier in BNW gepost hebt op een plateau daar in het midden van al die mensen megafoon ten gehore brengt.
Haal ik alvast popcorn in huis
als je dat doet wil ik je best een ipa laten bezorgen, wel 2 zelfsquote:Op donderdag 30 december 2021 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met BNW'ers die mij bier beloven.
@:deverzamelaar
Heb 300l dat staat te verpauperen door goedgelovigen door een of ander ‘killer virus’.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb slechte ervaringen met BNW'ers die mij bier beloven.
@:deverzamelaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |