Dit.quote:Op donderdag 30 december 2021 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
het heeft naar mijn mening geen zin zo
als ik ga demonstreren doe ik het om tegen het beleid te demonstreren
niet om te wachten tot het misgaat
Een hele lieve userquote:Op zaterdag 1 januari 2022 23:06 schreef ludovico het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is "Ireth" eigenlijk?
Iemand die hele groepen mensen weg zet als zijnde dat.. heeft het waarschijnlijk over zichzelfquote:Op zondag 2 januari 2022 04:40 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik niet hoor, al kom ik online zo wel over.
Ik denk dat je met een miljoen demonstranten zeker wel een punt maakt.. maar dan moeten er geen relschoppers tussen zittenquote:Op zondag 2 januari 2022 05:04 schreef IxCalypso het volgende:
Daar heb je Woordvoerders voor nodig, geen ramdom groepjes
Hoe durf je dit door te drukken terwijl die kappen niet werken en men ook al allang gevaccineerd had kunnen zijn. Voor een virus met minder IFR dan griep ondertussen.quote:
Ze sparen voor de vijfpuntsgordelquote:
Rutte zegt dat deze lockdown naar verwachting niet te voorkomen was met een onbeperkt aantal IC bedden. Omdat je dan een ethische discussie krijgt of je wel zoveel mensen zo ziek moet laten worden.quote:
Flatten the curve is niet het aantal zieke mensen verminderen maar de zieken spreiden toch? Dus het aantal zieken blijft gelijkquote:Op zondag 2 januari 2022 15:25 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Rutte zegt dat deze lockdown naar verwachting niet te voorkomen was met een onbeperkt aantal IC bedden. Omdat je dan een ethische discussie krijgt of je wel zoveel mensen zo ziek moet laten worden.
Ik ben geen Rutte fan ofzo maar dit vind ik wel een valide argument. Wat moet je uberhaupt met zo'n als-(we onbeperkte middelen zouden hebben,)-dan vraag? Wat vind je er precies 'gek' aan?
Ohja en Rutte geeft toe dat de capaciteit in NL omhoog moet, evt door flexibele opschaling. Dus die had Haga in the pocket. Alleen hij doet daar veel te weinig mee.
quote:Op zondag 2 januari 2022 15:25 schreef Catatafishh het volgende:
Rutte zegt dat deze lockdown naar verwachting niet te voorkomen was met een onbeperkt aantal IC bedden. Omdat je dan een ethische discussie krijgt of je wel zoveel mensen zo ziek moet laten worden.
Wat moet je met zo een als-dan vraag? Blootleggen of we überhaupt wel ziek mogen worden nog van onze politiek leiders. Jij hebt ook gefaald voor de hypothetische vraag.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:25 schreef Catatafishh het volgende:
Ik ben geen Rutte fan ofzo maar dit vind ik wel een valide argument. Wat moet je uberhaupt met zo'n als-(we onbeperkte middelen zouden hebben,)-dan vraag? Wat vind je er precies 'gek' aan?
Ze mogen vaak maar 2 vragen stellen oid....quote:Op zondag 2 januari 2022 15:25 schreef Catatafishh het volgende:
Ohja en Rutte geeft toe dat de capaciteit in NL omhoog moet, evt door flexibele opschaling. Dus die had Haga in the pocket. Alleen hij doet daar veel te weinig mee.
Oepsquote:Op vrijdag 31 december 2021 19:21 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
He he laat pipi langkous er buiten jaa, ze is mijn grootste voorbeeld van lekker tegendraads zijn
quote:Op zondag 2 januari 2022 15:25 schreef Catatafishh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |