abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202981795
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 19:20 schreef KNAK het volgende:

[..]
Als horecaondernemer zijnde ben ik toch wel blij met zijn hoop en perspectief.
Krijg het er gewoon warm van als ik deze lieve woordjes van hem lees
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:

[..]
eerst een half jaar de ongevaccineerden tot paria verklaren en nu moeten we elkaar vasthouden? _O-
Hugo gaat dit jaar voor zijn 10e vaccinatie:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 1 januari 2022 @ 20:18:58 #177
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202981868
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
[..]

[ afbeelding ]
Sorry dat ik het zeg maar hij ziet er steeds beroerder uit, vooral die ogen van hem ,lijken wel steeds groter en minder zacht te worden.
There is only one religion
pi_202982065
quote:

[..]
[..]

[ afbeelding ]
daar zitten blijkbaar ook foto's van griepprikken bij
dan nog zijn het er veel
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_202982073
en harige armen :Y
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_202982111
twitter
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_202982130
quote:

[..]
[..]

[ afbeelding ]
hij zal vast prikspijt hebben , hij gaat niet door als minister van volksgezondheid in volgende Rutte kabinet.
:7

de opvolger Ernst Kuipers ziet er ook niet echt gezond uit.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-als-coronaminister

Hugo de Jonge nieuwe minister van Wonen.,
hij weet waar je woont. _O-

[ Bericht 13% gewijzigd door Mytho op 01-01-2022 20:36:42 ]
pi_202982186
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:31 schreef Mytho het volgende:

[..]
hij zal vast prikspijt hebben , hij gaat niet door als minister van volksgezondheid in volgende Rutte kabinet.
:7

https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-als-coronaminister

[ afbeelding ]
vooral oud
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_202982293
quote:
99s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:

[..]
vooral oud
als die zei dat die net een chemokuur heeft gehad zou ik het geloven. :M
pi_202982678
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 18:55 schreef vosss het volgende:
Je kan NOOIT met zekerheid zeggen dat iedere overheid vanaf nu tot in de lengte der dagen te vertrouwen is met allerhande privacy gevoelige gegevens die men inmiddels al min of meer openlijk toegeeft onder die QR app te willen hangen.
Ik zou eigenlijk ook niet meer uit huis moeten gaan met een smartphone maarja, je makt het jezelf wel weer moeilijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202982787
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 17:58 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Ja, de rol van wetenschappers is in deze hele crisis natuurlijk bijzonder dubieus. In feite wordt ons land nu geregeerd door de wetenschappers van het OMT waardoor we in een soort van coronadictatuur leven, waar alleen dingen mogen als corona dat toelaat. De keerzijde en schade van die maatregelen worden in feite nooit benadrukt. Ook dat zou wetenschap zijn, om dat af te wegen. Maar uiteindelijk is het natuurlijk een politieke keuze om alleen op de mening van de mensen van het OMT te sturen. Ook is het aantal betrokken wetenschapsgebieden natuurlijk te beperkt; virologen weten alleen wat over virussen. Je moet er ook psychologen, filosofen, pedagogen etc. bij betrekken. Dat is ook onvoldoende gebeurd.
Ik vind wetenschap belangrijk maar godverdomme we zijn ze wel écht als hoge priesters aan het behandelen zeg hey, fuck off, Scientism religie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202982957
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 19:20 schreef KNAK het volgende:

[..]
Als horecaondernemer zijnde ben ik toch wel blij met zijn hoop en perspectief.
Krijg het er gewoon warm van als ik deze lieve woordjes van hem lees
Hij zou je ook graag met zijn naald willen prikken en Pfizer in je leeg willen spuiten KNAK.
  † In Memoriam † zaterdag 1 januari 2022 @ 22:41:34 #187
88815 The_Emotion
98.3
pi_202985787
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik vind wetenschap belangrijk maar godverdomme we zijn ze wel écht als hoge priesters aan het behandelen zeg hey, fuck off, Scientism religie.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202986395
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:57 schreef ludovico het volgende:

[..]
Maar hoezo is het OMT wetenschappelijk?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_202986493
quote:
Volgend jaar weer dezelfde loze kreten met we komen hier doorheen, nog even volhouden en we doen het samen. 2022 was verschrikkelijk maar 2023 wordt echt beter hoor. Dit is letterlijk wat er vorig jaar ook over 2021 is gezegd, wie gelooft dit nog?

Het enige wat ons in de greep houdt is een angstig kabinet wat overal apen en beren op de weg ziet als de cijfertjes weer wat stijgen, in een angstpsychose zit en zich laat adviseren door witte jassen die baat hebben bij deze crisis en de staat van waakzaamheid waar we in zitten.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_202986542

Wie is "Ireth" eigenlijk?
pi_202986954
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 20:31 schreef Mytho het volgende:

Al die gasten staan onder druk, ze (lees: wereldleiders, staatshoofden, regeringen, overheden, en al die gein meer) worden overal ter wereld zwaar gepusht om het volk over te halen de spuit te nemen en zich te laten (pcr) testen. Het is immers een wereldwijd toneelstuk eh script waar zij zich aan moeten houden

hopen dat het volk hapt.

Wie happen wilt hapt, moeten zij weten
Dat is tot nu toe ieders freiheid
pi_202986999
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 19:34 schreef JohnDDD het volgende:

[..]
Klopt. Ik ben dus wel de mening toegedaan dat Rutte en De Jonge in principe te goeder trouw zijn en het beste met mensen voor hebben, maar je weet inderdaad nooit welke gevaarlijke gekken voor hen in de plaats kunnen komen.
Schattig, eet je ook geen vlees?
  zaterdag 1 januari 2022 @ 23:27:30 #193
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_202987125
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]
Volgend jaar weer dezelfde loze kreten met we komen hier doorheen, nog even volhouden en we doen het samen. 2022 was verschrikkelijk maar 2023 wordt echt beter hoor. Dit is letterlijk wat er vorig jaar ook over 2021 is gezegd, wie gelooft dit nog?

Het enige wat ons in de greep houdt is een angstig kabinet wat overal apen en beren op de weg ziet als de cijfertjes weer wat stijgen, in een angstpsychose zit en zich laat adviseren door witte jassen die baat hebben bij deze crisis en de staat van waakzaamheid waar we in zitten.
Na het zuur komt het zoet zei ooit een nl minister president (balkenende) nou we zitten nog steeds te wachten op het zoet. :{w
There is only one religion
pi_202987304
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 januari 2022 23:04 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Hij zegt letterlijk dat coronacrisis niet voorbij is. Dus een hoop zoete woorden, maar zeker geen beloftes.
pi_202988610
quote:
Kinderen vanaf 6 jaar moeten mondkapje op in Frans OV
In het Franse openbaar vervoer, in taxi's en op luchthavens en stations moeten kinderen vanaf 6 jaar oud verplicht een mondkapje op. Eerder gold dat alleen nog voor kinderen vanaf 11 jaar. Ook is het na een besluit van de regering tot zeker 23 januari verboden om tijdens binnenlandse reizen te eten of te drinken.
https://nos.nl/liveblog/2(...)en-geannuleerd-in-vs
pi_202988755
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik voel me een beetje Stan en Kyle van Southpark worden....
Iedere keer gaat Kenny dood.

'OH MY GOD THEY KILLED KENNY"
"YOU BASTARDSSSS'

Iedere keer post jij weer wat extremistische gekte.... En ik reageer dan weer: Wat een extremistische totaal idioten.
Ik word een beetje moe van mezelf herhalen man _O-
pi_202988785
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 00:30 schreef ludovico het volgende:

Ik word een beetje moe van mezelf herhalen man _O-
Het gaat nog wel wat jaartjes gekker worden.
pi_202989570
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2021 08:58 schreef Wantie het volgende:

[..]
Is het ook, we zijn veel individualistischer, egoïstischer dan vroeger.
Ik niet hoor, al kom ik online zo wel over.
pi_202989571
Of niet, ik heb al vaker gezegd dat mijn vriend, mijn dochter, mijn familie mijn alles zijn.

What's the meaning of life, ik denk dat dat het is.
pi_202989572
Ik ben aan het teruglezen ^^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')