Mijne was in Nederland dit nummerquote:Op donderdag 30 december 2021 15:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijne was Gangsta's paradise
In NL busje komt zo
ja die heb ik ook gezienquote:Op donderdag 30 december 2021 15:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is mijn 1e herinnering aan een videoclip die ik ooit op tv zag. Alleen haar hoofd in beeld en dan dit nummer
Frank de Hollenboerquote:Op donderdag 30 december 2021 15:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mijne was Gangsta's paradise
In NL busje komt zo
Stel je voor dat je een kans zou mislopen om je posttotaal op te vijzelen.quote:
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:15 schreef essnhills het volgende:
Ik weet niet meer hoe Unchained Melody gaat. Weet wel dat ik het een mooi nummer vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
2x top 40 geweest, maar alleen in 1990 op 1quote:Op donderdag 30 december 2021 15:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
769 Unchained Melody The Righteous Brothers
Dat is die van mij, maar die was gister om 3:10 's nachts ofzo
Inderdaad, dat moeten we niet willen.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Stel je voor dat je een kans zou mislopen om je posttotaal op te vijzelen.
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:15 schreef Poppejans het volgende:
Mijn nr 1 hit was
UB40-Red red wine
Denk pottenbakken met Patrick Swayze en Demi Moore.quote:Op donderdag 30 december 2021 15:15 schreef essnhills het volgende:
Ik weet niet meer hoe Unchained Melody gaat. Weet wel dat ik het een mooi nummer vind
quote:Op donderdag 30 december 2021 15:16 schreef Isorden het volgende:
[..]OhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |